مطالب مرتبط:
ایلان ماسک با تحقیقات اتحادیه اروپا درباره آموزش هوش مصنوعی در اتریش مواجه شد
زبان درازی کنید؛ هوش مصنوعی بیماری هایتان را شناسایی کند
دقت 98 درصدی هوش مصنوعی در تشخیص بیماری ها از رنگ زبان
هوش مصنوعی یک سندرم ژنتیکی را از روی عکس تشخیص می دهد
هیچ دستگاهی نباید با معاونت علمی رقابت کند/ باید در زمینه هوش مصنوعی و کوانتوم پیشتاز باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 19:402024-08-13سياسي

در هوش مصنوعی باید عقب ماندگی خود را جبران کنیم


رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آخرین فناوری ها در توانمندسازی اصحاب رسانه به کار گرفته شود، گفت: هوش مصنوعی باید در خدمت رسانه قرار بگیرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آخرین فناوری ها در توانمندسازی اصحاب رسانه به کار گرفته شود، گفت: هوش مصنوعی باید در خدمت رسانه قرار بگیرد.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز، 23 مردادماه در آیین رونمایی از پوستر اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت و پوستر تکریم فعالان مسجدی به مناسب روز جهانی مسجد که همراه با تجلیل از اصحاب رسانه فارس در شیراز برگزار شد، گفت: هر ملتی یکسری ویژگی های برجسته دارد و ویژگی برجسته ملت ایران، فرهنگ و هنر است و شیراز نگین آن است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر جایگاه والایی در تمدن ایرانیان دارد، افزود: ارزش و اهمیت فرهنگ و هنر در بین ملت ایران چگونه است که حتی دشمنان هم در دوره های مختلف در نهایت در مقابل فرهنگ و هنر ملت ایران تسلیم شد و حتی برخی ها جزو حامیان فرهنگ و هنر این سرزمین شد.

سلیمانی با بیان اینکه در برهه ای از تاریخ، فرهنگ و هنر سد محکمی در مقابل مهاجمان شد، گفت: فرهنگ و هنر امروز به رسانه هم مزین شده است یعنی در عصر فرهنگ و هنر و رسانه قرار داریم.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - اصحاب رسانه - فرهنگ و هنر - رییس سازمان بسیج - رسانه - هوش مصنوعی
آخرین اخبار سرویس:

در هوش مصنوعی باید عقب ماندگی خود را جبران کنیم

در هوش مصنوعی باید عقب ماندگی خود را جبران کنیم