مطالب مرتبط:
پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا
فیلم کامل مسابقه امیرعلی آذرپیرا با اسنایدر آمریکایی | آخرین مدال ایران در المپیک به آذرپیرا رسید؛ مدال برنز بر گردن امیرعلی
پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا
پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا
پیروزی امیرعلی آذرپیرا مقابل کایل اشنایدر آمریکایی/ برنز کشتی آخرین مدال ایران در المپیک 2024 پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 14:402024-08-11ورزشي

پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا +فیلم کامل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در مرحله رده بندی رقابت های کشتی آزاد وزن 97 کیلوگرم سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس، ظهر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 و 18 دقیقه به وقت ایران، - امیرعلی آذرپیرا در مرحله رده بندی مقابل کایل اسنایدر پیروز میدان شد و به نشان برنز المپیک پاریس رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در مرحله رده بندی رقابت های کشتی آزاد وزن 97 کیلوگرم سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس، ظهر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 و 18 دقیقه به وقت ایران، امیرعلی آذرپیرا از ایران به مصاف کایل اسنایدر از آمریکا رفت که در این مبارزه آذرپیرا پیروز میدان شد.

پیش از این آذرپیرا در مرحله شانس مجدد به مصاف علیشیر یرگالی از قزاقستان رفت که این مبارزه با نتیجه 6 بر یک به سود آذرپیرا به پایان رسید و او توانست به مرحله رده بندی راه پیدا کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با احمد تاج الدینوف قهرمان جهان از بحرین مبارزه کرد که در این دیدار آذرپیرا با نتیجه 3 بر 4 مغلوب حریف خود شد.

آذرپیرا در شرایطی می توانست راهی مرحله شانس مجدد شود که حریفش تاج الدینوف فینالیست می شد که او با نتیجه 6 بر 4 از سد کایل اسنایدر آمریکایی گذشت و راهی فینال شد و با توجه به این نتیجه امیرعلی آذرپیرا هم راهی گروه بازند


برچسب ها: آذرپیرا - کشتی آزاد وزن 97 کیلوگرم - المپیک پاریس - رده بندی - امیرعلی آذرپیرا - بازی های المپیک - مرحله
آخرین اخبار سرویس:

پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا +فیلم کامل

پایان خوش المپیک برای ایران با برنز آذرپیرا +فیلم کامل