مطالب مرتبط:
آبیاری 92 درصدی فضای سبز شهری با آب غیر شرب
آبیاری 92 درصدی فضای سبز مشهد با آب غیر شرب
آبیاری 92 درصد فضای سبز مشهد به صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه
طراوت بازگشته به فضای شهری بجنورد؛ 13 هکتار چمن نونوار شد
بازگشت طراوت به فضای شهری بجنورد؛ 13 هکتار چمن نونوار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-20ورزشي

توسعه فضای سبز شهری در مناطق مختلف یزد


سرانه استاندارد فضای سبز کشور برای هر نفر بین 20 تا 25 مترمربع تعریف شده و خوشبختانه طی سه سال گذشته از فعالیت این دوره شورای شهر، این سرانه از 13 مترمربع به 16 مترمربع افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، حجت الاسلام سید ناصر حیدری در نشست با خبرنگاران در رابطه با توسعه فضای سبز شهری در دوره ششم شورای شهر، اظهار داشت: سرانه استاندارد فضای سبز کشور برای هر نفر بین 20 تا 25 مترمربع تعریف شده و خوشبختانه طی سه سال گذشته از فعالیت این دوره شورای شهر، این سرانه از 13 مترمربع به 16 مترمربع به ازای هر شهروند افزایش یافته است.

وی با بیان این که در این مدت 345 هکتار به فضای سبز شهری یزد افزوده شده است، گفت: هم اکنون 965 هکتار وسعت فضای سبز شهر یزد است که با احتساب بازپیرایی ها و ایجاد نوار های سبز و سایر اقدامات در این باره، قطعاً شاهد آماری بیش از این مقدار خواهیم بود.

حجت الاسلام حیدری در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه فضای سبز شهری در مناطق مختلف پرداخت و از آن جمله به افزایش 25 هزار مترمربع به وسعت پارک بزرگ شهر و نیز آزادسازی 8200 مترمربع فضای سبز حاشیه بلوار دانشجو اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی شهر در سه سال گذشته، عنوان کرد: تا قبل از سال 1400 تعداد 11 مورد مجموعه ورزشی و یک خانه ورزشی در اختیا


برچسب ها: فضای سبز - مترمربع - فضای سبز شهری - شورای شهر - توسعه فضای سبز - سرانه - شورای
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز شهری در مناطق مختلف یزد

توسعه فضای سبز شهری در مناطق مختلف یزد