مطالب مرتبط:
موافقت رییس جمهور پزشکیان با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه
موافقت رییس جمهور با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه
رییس جمهور با «پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای ایشان» موافقت کرد
روایت فعال رسانه ای از ابقای 6 عضو کابینه شهید رییسی در دولت پزشکیان
پزشکیان با تبریک روز خبرنگار: خبرنگاری کمتر از جهاد در راه حقیقت نیست/ جوهره خبرنگاری در همزیستی با مردم و درک عمیق دغدغه های آنان نهفته است/ دولت چهاردهم با درک عمیق جایگاه رفیع رسانه ها از تمامی ظرفیت ها در جهت صیانت از حقوق ایشان بهره خواهد گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 18:102024-08-07سياسي

موافقت پزشکیان با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه


رییس جمهور به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران مبنی بر «پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای آنها» موافقت کرد.

- رییس جمهور به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران مبنی بر پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه به صرف فعالیت رسانه ای آنها موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران در نامه ای به مسعود پزشکیان، رییس جمهور چهاردهم درخواست کرد که نهادهای دولتی شکایات خود از اهالی رسانه را که به صرف فعالیت رسانه ای آنها صورت گرفته، پس بگیرند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پزشکیان - متن نامه اکبر منتجبی رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران خطاب به رییس جمهور به شرح زیر است: جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری محترم با سلام و احترام همانگونه که احتمالاً ًمستحضرید طی سال های گذشته شکایات قضایی متعددی از سوی مقامات و نهادهای دولتی از خبرنگاران و اهالی رسانه عمدتاً بخاطر ایفای وظایف حرفه ای به عمل آمده است.

هرچند ارزیابی دقیقی از تعداد این شکایات وجود ندارد اما به نظر می رسد تعداد آنها بسیار زیاد است و از این بابت تعداد زیادی از روزنامه نگاران و رسانه ها


برچسب ها: انجمن صنفی روزنامه نگاران - روزنامه نگاران - اهالی رسانه - استان تهران - انجمن صنفی - رییس جمهور - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

موافقت پزشکیان با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه

موافقت پزشکیان با پس گرفتن شکایات نهادهای دولتی از اهالی رسانه