مطالب مرتبط:
درخواست فوری ایران از شورای امنیت پس از ترور اسماعیل هنیه
ترور اسماعیل هنیه در حفاظت شده ترین مکان و امنیتی ترین زمان در شمال پایتخت ایران | اقتدار و امنیت ما را می خواستند به چالش بکشند | جبران این ضربه با اقدامات نمایشی ممکن نیست
ترور «هنیه» بی حرمتی به امنیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران است
ترور «هنیه» بی حرمتی به امنیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران است
ترور اسماعیل هنیه تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 17:352024-07-31سياسي

ترور هنیه امنیت ایران در آستانه تشکیل دولت را هدف قرار داده است


رییس جمهور ایران در دوره های یازدهم و دوازدهم گفت:ترور هنیه امنیت و ثبات ایران در آستانه تشکیل دولت جدید را هدف قرار داده است.

- رییس جمهور ایران در دوره های یازدهم و دوازدهم گفت:ترور هنیه امنیت و ثبات ایران در آستانه تشکیل دولت جدید را هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن روحانی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهار داشت: اسراییل در 76 سال گذشته جز ترور، تخریب، تجاوز و ناامنی منطقه ثمره دیگری نداشته و مردم منطقه دهه هاست با استراتژی این رژیم در جنگ آفرینی، اشغالگری، کشتار بی رحمانه و ترورهای بزدلانه آشنا هستند.

وی ادامه داد: سکوت جامعه جهانی در قبال این تجاوزات، روزبه روز به بحران و جسارت و خسارت بیشتری منجر می شود که مسببان آن، دولت های حامی این رژیم جنایتکار هستند.

رییس دولت یازدهم و دوازدهم افزود: ترور مهمان عزیز ما در مراسم تحلیف منتخب ملت ایران، شهید سرافراز و مجاهد نستوه اسماعیل هنیه در این مقطع، همزمان امنیت و ثبات ایران در آستانه تشکیل دولت جدید و فلسطین و منطقه را هدف گرفته است.

روحانی تصریح کرد: از این جهت واکنش به آن هوشیاری زیادی می طلبد؛ آنچه حائز اهمیت است آن که ترورها و رفتارهایی از این دست از سوی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست در مقاطعی روی می دهد که فرصت ها و موفقیت هایی پیش روی ملت ایران قرار می


برچسب ها: ایران - رییس جمهور ایران - تشکیل دولت - ترور - دوازدهم - دولت - دولت یازدهم و دوازدهم
آخرین اخبار سرویس:

ترور هنیه امنیت ایران در آستانه تشکیل دولت را هدف قرار داده است

ترور هنیه امنیت ایران در آستانه تشکیل دولت را هدف قرار داده است