مطالب مرتبط:
راه شهید هنیه ادامه خواهد داشت
راه شهید هنیه ادامه خواهد داشت/ ضرورت تبلور فرهنگ ایرانی-اسلامی در میادین شهر
راه شهید هنیه با شهادتش پایان نمی یابد
شهید هنیه نماد صلابت در راه آزادی قدس شریف است
مفتی عمان: راه شهید اسماعیل هنیه ادامه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 16:152024-08-01سياسي

شهید «هنیه» مجاهد راه خدا بود


اسراییل بعد از انقلاب اسلامی تا 7 اکتبر 2023 دیگر به فکر مشروعیت خود نیست، بلکه به دنبال راهی برای اثبات موجودیت خود می شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اسراییل بعد از انقلاب اسلامی تا 7 اکتبر 2023 دیگر به فکر مشروعیت خود نیست، بلکه به دنبال راهی برای اثبات موجودیت خود می شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 11 مردادماه در اجتماع محکومیت جنایت تروریستی رژیم نامشروع صهیونیستی و به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه(رییس دفتر سیاسی حماس) که در مصلی رشت برگزار شد، با اشاره به ایستادگی امت اسلامی در برابر ظالمان بر اساس آموزه های قرآن، اظهار کرد: ظلم و ظالم پایدار نخواهد ماند و خداوند در قرآن پیرامون ظلم و ظالم تعابیر سخت و شدیدی دارد.

وی با بیان اینکه ظلم نابودکننده انسان بوده و ظالم در دنیا و آخرت هلاک می شود، تصریح کرد: ما باورها و اعتقادات خودمان را از کتاب خدا و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) گرفته ایم و بر اساس وعده های الهی، حتما ظالمان نابود خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تاریخ 1400 ساله اسلام را جلوه ایستادگی در مقابل ظلم دانست و تصریح کرد: اگر در مقابل ظالمان هستیم و اگر زندگی اجتماعی و اخلاقی ما رونق دارد و اگر مدیریت دینی و اسلامی در این خطه از دنیا را به رخ جهانیان کشیده ایم، در سایه ایستادگی ملت ایران است و مدی


برچسب ها: انقلاب اسلامی - بعد از انقلاب - نماینده ولی فقیه در گیلان - رژیم نامشروع صهیونیستی - اسلامی - نماینده ولی فقیه - مشروعیت
آخرین اخبار سرویس:

شهید «هنیه» مجاهد راه خدا بود

شهید «هنیه» مجاهد راه خدا بود