مطالب مرتبط:
16 پروژه صنعتی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود
نیروگاه هسته ای بوشهر، برق ندارد؟+ کاریکاتور
مرمت گورستان متجاوزان انگلیسی در بوشهر
نیروگاه هسته ای بوشهر، برق ندارد؟+ کاریکاتور
راه اندازی سامانه های هوشمند مدیریت تردد در بنادر بوشهر و گناوه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-11حوادث

قاچاقچیان عتیقه در بوشهر دستگیر شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: قاچاقچیان اشیاء عتیقه با رصد اداره کل اطلاعات استان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل اطلاعات استان بوشهر با اشراف کامل از تحرکات قاچاقچیان اشیا عتیقه و تحت نظر گرفتن مجرمین و رصد اطلاعاتی دقیق با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی، این تیم را با کمک همکاران انتظامی در حین معامله در استان فارس به دام انداختند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: این تیم با قاچاق اشیای عتیقه و تاریخی با قدمت بیش از 2 هزار سال از استان های جنوبی به شهر شیراز، قصد فروش آن را داشتند که با تلاش و رصد دقیق اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان بوشهر و حضور به موقع نیروهای خدوم انتظامی دستگیر و اشیا تاریخی به بوشهر عودت داده شد.

او اضافه کرد: یکی از اشیا کشف شده با قدمت بیش از 2 هزار سال، نقابی از جنس طلا بوده که در معامله قاچاقچیان چند ده میلیارد در حال معامله بوده است.

سجادی منش ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری و اشراف اداره کل اطلاعات استان بوشهر و فرماندهی انتظامی استان بوشهر و دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: ابنیه ها، آثار و اشیا عتیقه بخش مهمی از تاریخ، تمدن و فرهنگ این آب و خاک بوده و بدون ترد


برچسب ها: استان بوشهر - گردشگری و صنایع دستی - اطلاعات - استان - بوشهر - اداره کل اطلاعات - قاچاقچیان
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان عتیقه در بوشهر دستگیر شدند

قاچاقچیان عتیقه در بوشهر دستگیر شدند