مطالب مرتبط:
رسانه ها به عزت ملی مردم در اخبار توجه کنند
خواص درمانی مهلب؛ از کاهش درد کمر تا تقویت سیستم ایمنی
تقویت ناوگان اتوبوسرانی از طریق نوسازی و بازسازی اتوبوس ها تا پایان سال جاری
رسانه عبری: ارتش اسراییل برای جنگ در شمال تقویت نشده است
دولت جدید برای تقویت فعالیت های جهاد دانشگاهی اعتبارات ویژه در نظر بگیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:552024-08-05سياسي

خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مساله جهاد تبیین از سوی اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه با تسلیت و گرامیداشت شهادت خبرنگاران محور مقاومت اظهار کرد: رژیم جعلی و جنایت کار صهیونیستی اقدامات وحشیانه ای علیه بشریت و انسانیت انجام داده که این اقدامات را محکوم می کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه پل ارتباطی محکم مردم و مسؤولان هستند، گفت: خبرنگاران تنها افرادی هستند که صدای دردمندان را منعکس می کنند و پیگیر مطالبات مردمی هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه خبرنگاران صدای رسای مردم دردمند هستند، اضافه کرد: مطالبه گری و دادرسی مشکلات مردم از رسالت های مهم خبرنگاران است.

وی با اشاره به رسالت خبرنگاران در عرصه های مختلف افزود: خبرنگاری کار و رسالتی پیامبرگونه است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم رعایت چارچوب ها و قواعد در انتشار اخبار و مطالب اضافه کرد: دقت نظر، صداقت و توجه به رسالت در عرصه خبر مورد تاکید است.


برچسب ها: خبرنگاران - خبرنگار - نماینده ولی فقیه در گیلان - اصحاب رسانه - نماینده ولی فقیه - آیت الله رسول فلاحتی - تجلیل از خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند

خبرنگاران دنبال تقویت و صیانت از عزت ملی باشند