مطالب مرتبط:
ادارات این استان پنجشنبه تعطیل شد | اقدامی برای صرفه جویی در مصرف برق و آب
تشویق به صرفه جویی در مصرف برق با نمایش طنز
پرداخت پاداش صرفه جویی مصرف گاز به مشترکان در خراسان شمالی
ضرورت همکاری مردم در صرفه جویی مصرف برق
اول هشدار سپس محدودیت مصرف برای مشترکان پرمصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:502024-07-24اقتصادي

مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند


سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: با توجه به پیش بینی استقرار گنبد حرارتی در خاورمیانه وافزایش میانگین سه تا چهار درجه ای دمای کشور تا سه هفته آینده، گرمای هوا بیشتر می شود و در این شرایط با ثبت رکورد مصرف برق در کشور روبرو خواهیم شد.

قاسمی افزود: به طوریکه تقاضای مصرف برق در کشور به 78 هزار مگاوات در روز خواهد رسید که افزایش هشت وسه دهم درصدی درمقایسه با بازه زمانی سال گذشته را به همراه خواهد داشت شایان ذکر است به ازای هردرجه افزایش دمای کشور، 1800 مگاوات به تقاضای مصرف برق افزوده خواهد شد.

وی، رکورد مصرف برق را در سه روز گذشته در استان اصفهان 6200 مگاوات برشمرد وگفت: در استان اصفهان هم به تبع آن در این مدت در صنعت برق پیش بینی می شود درسه هفته آینده تقاضای مصرف برق به رکورد جدید هفت هزار مگاوات در روز برسد که درمقایسه با بازه زمانی سال گذشته 15 درصد افزایش را شاهد خواهیم بود.

سخنگوی صنعت برق اصفهان افزود: در این روز ها از مردم تقاضا می شود در این شرایط که خادمین صنعت برق باسختی وایثار، شبانه روز در راستای تامین برق پایدار در شبکه تلاش می کنند مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند و یاریگر وهمراه صنعتگران برق باشند.

قاسمی گفت: در بخش کولر های گازی هر درجه حرارت که بالاتر تنظیم شود می تواند تا سه درصد در مصرف برق صرفه جویی داشته باشد به طور


برچسب ها: مصرف برق - استان اصفهان - رکورد مصرف برق - افزایش - مصرف - صنعت برق - بازه زمانی
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند

مشترکان در مصرف برق صرفه جویی کنند