مطالب مرتبط:
مبلغین اردو زبان به مرز های شرقی ایران اعزام شدند + عکس
باقری به زبان اردو سالروز استقلال پاکستان را تبریک گفت
فیلم/ پایان غائله پاوه از زبان شهید چمران
زبان آتشین جنگل
ماجرای دردناک مرگ پسر ایلان ماسک از زبان خودش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 14:252024-08-16سياسي

پذیرش مترجم در زبان های پرمتقاضی مورد توجه خواهد بود


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه از برگزاری آزمون مترجم رسمی قوه قضاییه با حضور حدود 3 هزار و 150 داوطلب خبرداد و گفت: پذیرش مترجم در زبان های پرمتقاضی مورد توجه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه صبح امروز جمعه، 26 مرداد ماه در دو حوزه امتحانی در تهران برگزار شد.

بهزاد پور سید، معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه به همراه روح‎الله رییسی، مدیرکل نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه ای قوه قضاییه حین برگزاری آزمون از نحوه برگزاری آن بازدید کردند.

پور سید گفت: این آزمون امروز پس از دو سال با حدود 3 هزار و 150 داوطلب برگزار شد که به ترتیب حدود هزار و 740 خانم و و حدود هزار و 450 نفر از آقایان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه با احساس نیاز به جذب تعداد دیگری از مترجمان در مجموعه این آزمون برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در برخی از شهرها مترجمان فعالیتی نداشته و یا جابه‎جایی مترجمان را از برخی به برخی از شهرها داشتیم برای پر کردن این خلأ و گره گشایی از کار شهروندان این آزمون را برگزار کردیم.

پور سید با بیان اینکه در برخی از زبان ها و برخی از شهرها محدودیت های وجود دارد که باعث شده است زمان زیادی برای ترجمه لازم باشد که مطلوب نیست، گفت: تلاش داریم در راستای رفع برخی از معضلات این حوزه با به کارگیری


برچسب ها: قوه قضاییه - برگزار - مترجم - برگزاری - آزمون - هزار - حدود
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مترجم در زبان های پرمتقاضی مورد توجه خواهد بود

پذیرش مترجم در زبان های پرمتقاضی مورد توجه خواهد بود