مطالب مرتبط:
صعود سلیمی به نیمه نهایی المپیک/ تکواندو در یک قدمی مدال چهارم
صعود سلیمی به نیمه نهایی المپیک/ تکواندو در یک قدمی مدال چهارم
از مشکلات مدال طلا؛ آرنائو تناس در گیت بازرسی فرودگاه پس از قهرمانی با اسپانیا در فینال فوتبال المپیک 2024
مدال المپیک 2024 پاریس؛ از رویای طلا تا کابوس زنگ زدگی
ساعت مسابقه فینال کشتی امیرحسین زارع / زمان رقابت بعدی آرین سلیمی در تکواندو / ساعت مسابقات علی داودی، رحمان عموزاد و امیرعلی آذرپیرا در المپیک پاریس - 20 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 19:552024-08-10ورزشي

کولاک تکواندو با چهارمین مدال در المپیک/ عموزاد در دو قدمی طلا


روزهای پایانی سی و سومین دوره بازی های المپیک در شرایطی برای ورزش ایران پیگیری می شود که طبق پیش بینی های قبلی دو رشته تکواندو و کشتی توانستند بخشی از ناکامی ها را جبران کنند.

- روزهای پایانی سی و سومین دوره بازی های المپیک در شرایطی برای ورزش ایران پیگیری می شود که طبق پیش بینی های قبلی دو رشته تکواندو و کشتی توانستند بخشی از ناکامی ها را جبران کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از پاریس، پانزدهمین روز از المپیک سی و سوم امروز شنبه با رقابت ورزشکاران ایران در سه رشته پیگیری خواهد شد که طی آن کشتی آزاد، تکواندو و وزنه برداری نمایندگان خود را به مصاف حریفان خواهند فرستاد.

ورزش کشورمان تاکنون توسط مبینا نعمت زاده (مدال برنز - تکواندو)، ناهید کیانی (مدال نقره - تکواندو)، مهران برخورداری (مدال نقره - تکواندو) امین میرزازاده (مدال برنز - کشتی فرنگی)، محمدهادی ساروی (مدال طلا - کشتی فرنگی)، سعید اسماعیلی (مدال طلا - کشتی فرنگی)، علیرضا مهمدی (مدال نقره - کشتی فرنگی) و حسن یزدانی (مدال نقره - کشتی آزاد) صاحب مدال شده است.

سلیمی در یک قدمی مدال طلا تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان که با کسب دو پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود، در این مرحله برابر ایوان ساپینا از کرواسی با رنکینگ 3 المپیکی، دارنده یک نقره و یک برنز جهان،


برچسب ها: تکواندو - بازی های المپیک - روزهای پایانی - المپیک - رشته تکواندو - مدال - ورزش ایران
آخرین اخبار سرویس:

کولاک تکواندو با چهارمین مدال در المپیک/ عموزاد در دو قدمی طلا

کولاک تکواندو با چهارمین مدال در المپیک/ عموزاد در دو قدمی طلا