مطالب مرتبط:
نشست خبری مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس
طراحی، ساخت و تولید 9 قلم مته حفاری در جهاددانشگاهی خوزستان
برنامه کاهش محدودیت تولید نفت چه می شود؟
دردسرهای اقتصاد عربستان به دلیل کاهش تولید نفت اوپک پلاس
جذب 66 حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در بندرعباس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 16:152024-08-06اقتصادي

ساخت خط تولید روغن های پایه در پالایشگاه نفت بندرعباس


احمد هاشمی از ساخت خط لوله انشعاب از خط گوره - جاسک با پیشرفت 98 درصد خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه دیگر نیاز این پالایشگاه به انتقال مواد اولیه (نفت خام سنگین) با کشتی و مشکلات و هزینه های مرتبط با آن رفع می شود.

وی گفت:با رویکرد محیط زیستی پالایشگاه بندرعباس و حرکت به سمت و سوی صنعت سبز، میزان آلایندگی پالایشگاه پایین تر از حد استاندارد مجاز است.

مدیر عامل شرکت نفت بندرعباس افزود: بیمارستان کودکان بندرعباس، توسعه ورزش حرفه ای و همگانی، احداث باشگاه فرهنگی و ورزشی و نیز خرید امتیاز یک تیم فوتبال لیگ بچدسته اولی، ایجاد پارک علم و فناوری، ایجاد هنرستان مجاور و آبرسانی به روستا های بخش مرکزی بندرعباس، مشارکت در اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ای، کمک به معابر هرمز از جمله اقدامات این پالایشگاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

احمد هاشمی گفت: حدود 93 درصد خوراک پالایشگاه از خارک و 6 درصد از عسلویه با 4 کشتی حمل می شود و مقدار اندکی نیز از سرخون و هنگام تامین می شود.

شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام سنگین و میعانات گازی 18 درصد از فرآورده های مورد نیاز کشور را تولید می کند.


برچسب ها: پالایشگاه - بندرعباس - احمد هاشمی - مسئولیت های اجتماعی - بیمارستان کودکان - آبرسانی به روستا - نقاط حادثه خیز
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خط تولید روغن های پایه در پالایشگاه نفت بندرعباس

ساخت خط تولید روغن های پایه در پالایشگاه نفت بندرعباس