مطالب مرتبط:
جهاددانشگاهی پیشقراول آموزش شهرداران شود
نشست خبری رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی‎
جهاددانشگاهی پیشقراول آموزش شهرداران شود
جهاددانشگاهی، در حوزه جوانی جمعیت نقش مؤثری ایفا می کند
جهاددانشگاهی با در نظر گرفتن اقتضائات زمان به اصل خود بازگردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 18:302024-08-05سياسي

جهاددانشگاهی کارآمد اما گمنام است


فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به دنبال انتقال دغدغه های مردم، رفع نواقص و آگاه سازی به موقع است، توضیح داد: از مؤلفه های مهم جلب اعتماد این خبرگزاری در بین مردم و مسئولان می توان به بی طرفی و عدم وابستگی اش به هر حزب و گروهی اشاره کرد.

- ایسنا/گلستان فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به دنبال انتقال دغدغه های مردم، رفع نواقص و آگاه سازی به موقع است، توضیح داد: از مؤلفه های مهم جلب اعتماد این خبرگزاری در بین مردم و مسئولان می توان به بی طرفی و عدم وابستگی اش به هر حزب و گروهی اشاره کرد.

فرامرز دیلم کتولی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان گلستان و خبرگزاری شاخص آن یعنی خبرگزاری ایسنا هر دو یک مجموعه توانمند، کار آمد، متعهد و دارای چهره های علمی قابل اعتماد هستند.

وی با اشاره به ارتباط خوب این دو مجموعه با دیگر سازمان ها و نهادها اذعان کرد: باتوجه به ظرفیت های خوب جهاد دانشگاهی و خبرگزاری ایسنا انتظارات و توقعات بیشتری از این دو مجموعه برای همکاری بیشتر در شهرستان مینودشت می رود.

فرماندار مینودشت با بیان اینکه اکثر سازمان ها و نهادها به واسطه های مختلف مانند آزمون ها، دوره های آموزشی و کارهای علمی و پژوهشی الزام ارتباط با جهاد دانشگاهی را دارند، افزود: دیگر پل ارتباطی مه


برچسب ها: خبرگزاری - خبرگزاری ایسنا - فرماندار مینودشت - اشاره - ایسنا - اعتماد - آگاه سازی
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی کارآمد اما گمنام است

جهاددانشگاهی کارآمد اما گمنام است