مطالب مرتبط:
پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دولت چهاردهم
دیدار معاون اول رییس جمهور با رییس قوه قضاییه/ محسنی اژه ای: قوه قضاییه برای کمک همه جانبه به دولت چهاردهم آمادگی کامل دارد/ شرایط جنگ اقتصادی دشمنان، نباید از پیشبرد برنامه های اقتصادی و بهبود معیشت مردم غفلت ورزیم
اندیشه معاصر پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دولت چهاردهم
ویدئوی جنجالی فحش ناموسی یک مامور پلیس به مردم | واکنش پلیس: رفتار مامور غیراخلاقی­ بود ؛ احضار و بازداشت شد | این مامور معلّق از خدمت شد
گردشگری سلامت یکی از اولویت های دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 20:002024-08-13اقتصادي

خدمت به مردم هدف دولت چهاردهم است


هدف دولت چهاردهم خدمت به مردم است و ما حتی اگر یک روز مهلت خدمت داشته باشیم نباید دست از خدمتگزاری برداریم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم ، سیدمحمد آقامیری، استاندار در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه خدمت به مردم مهم ترین اولویت دولت چهاردهم است گفت: روزی که ما بتوانیم هزینه ی زندگی خانوار را کاهش دهیم آن روز به خود افتخار می کنیم.

آقامیری با انتقاد از مدیرانی که در جلسات تشکیل شده در استانداری غایبند گفت: این افراد اگر در سه جلسه غیبت غیر موجه داشته باشند دیگر در هیچ جلسه ای حتی در کارگروه ها اجازه ورود نخواهد داشت.

  وی افزود: تا زمانی که مدیران مسئولیت دارند باید جهادی خدمت کنند و مردم نباید معطل تغییرات بمانند و ما باید ایستادگی کنیم و به مردم کمک رسانی کنیم.

  استاندار قم بر ارتباط بیشتر مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت: اگر ارتباط مردم با مدیران افزایش پیدا کند هیچ کارمندی حتی جرات فساد و تخلف را هم نخواهد داشت و از طرف دیگر نیز مدیران از آسیب در نهاد ها یا اداره مربوطه خیلی زود مطلع می شوند.

  آقامیری به روند کاهشی نرخ تورم در استان قم اشاره کرد و گفت: استان قم در حال حاضر در رتبه بیست و دوم تورم در کشور قرار دارد و ما 7 رتبه با ارزان ترین استان کشور فاصله داریم.


برچسب ها: خدمت به مردم - مردم - خدمت - استاندار - استان - کارگروه تنظیم بازار - مدیران
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم هدف دولت چهاردهم است

خدمت به مردم هدف دولت چهاردهم است