مطالب مرتبط:
پایش جدی مصرف برق مشترکان اداری پایتخت
مصرف برق مشترکان اداری پایش می شود
پایش جدی مصرف برق مشترکان اداری پایتخت
پایش جدی مصرف برق مشترکان اداری پایتخت
پایش جدی مصرف برق مشترکان اداری پایتخت / با مشترکان پر مصرف برخورد می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 16:202024-08-07اقتصادي

شمار مشترکان برق تربت حیدریه بیش از 100 هزار انشعاب است


مدیر شرکت برق شهرستان تربت حیدریه گفت: اکنون شمار مشترکان این نهاد خدماتی، 118 هزار انشعاب است که از این تعداد 90 هزار مشترک شهری و بقیه روستایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رستمی پور ظهر چهارشنبه در نشست خبری اظهار کرد: خوشبختانه صدرصد روستاهای شهرستان تربت حیدریه دارای برق هستند.

مدیر شرکت برق شهرستان تربت حیدریه به معرفی تجهیزات و سیستم انتقال برق پرداخت و گفت: اکنون ارائه خدمات به مشترکان با کمک 2 هزار کیلومتر خطوط هوایی شبکه فشار متوسط، هزار و 200 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 2 هزار دستگاه ترانسفورماتور، 17 دستگاه پست زمینی، پیک بار شهرستان 115 مگاوات و 6 عدد پست فوق توزیع، از جمله قابلیت های شهرستان است.

وی افزود: اکنون روشنایی برخی خیابان ها و به خصوص بخش مرکزی شهر، نیازمند بازنگری و البته در هسته مرکزی با تعامل دستگاه ها، اقداماتی برای رفع این مشکلات، در حال انجام است.

طرح تولید محصول سبز با برق سبز رستمی پور در ادامه از اجرای طرح تولید محصول سبز با برق سبز در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این طرح به مفهوم تولید برق با کمک پنل های خورشیدی است که اکنون در بخش رُخ این شهرستان انجام شده است.

مدیر شرکت برق شهرستان تربت حیدریه افزود: بر این اساس یک واحد نیروگاه خورشیدی 200 کیلوواتی توسط کشاورزان با صرف 50 میلیارد ریال برای تأمی


برچسب ها: تربت حیدریه - شهرستان - هزار - حیدریه - مشترک - دستگاه - شرکت برق
آخرین اخبار سرویس:

شمار مشترکان برق تربت حیدریه بیش از 100 هزار انشعاب است

شمار مشترکان برق تربت حیدریه بیش از 100 هزار انشعاب است