مطالب مرتبط:
تصادف دلخراش در جاده بوکان - سقز؛ دو پزشک جوان جان باختند (+عکس)
جزییات حادثه مرگبار در کردستان | جان باختن 2 پزشک در تصادف خودرو 206 با تریلی در محور بوکان-سقز+ فیلم
ویدئوی لحظه مرگ زن و شوهر پزشک در تصادف هولناک در جاده بوکان - سقز | پژو 206 توسط یک کامیون بلعیده شد | دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان که بودند؟
ببینید | مرگ غم انگیز دو پزشک نامی بوکان بر اثر تصادف
ویدئوی لحظه مرگ زن و شوهر پزشک در تصادف هولناک جاده بوکان - سقز | پژو 206 توسط یک تریلی بلعیده شد | دکتر سیامند نوبخت و دکتر تارا حبیبیان که بودند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:402024-08-14حوادث

کدام نقطه تهران بیشترین تصادف ها رخ می دهد؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر تصادفات در تهران در بزرگراه یادگار امام (ره) و آزادگان روی داده و بیشترین زمان وقوع بین ساعت 20 الی 24 بوده است.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر تصادفات در تهران در بزرگراه یادگار امام (ره) و آزادگان روی داده و بیشترین زمان وقوع بین ساعت 20 الی 24 بوده است.

 اکثر این تصادف ها در بزرگراه یادگار امام (ره) و آزادگان روی داده و بیشترین زمان وقوع بین ساعت 20 الی 24 بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به کاهش متوفیان عابرین پیاده در 4 ماه نخست سال جاری گفت: عابرین نسبت به سال گذشته درک بهتری از خطر داشته اند و آگاه تر نسبت به پارسال در خیابان ها قدم می گذارند.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس آمار کسب شده در 4 ماه نخست سال جاری در تهران در حوادث رویداد داده 40 درصد از عابرین پیاده در تصادفات نقش داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 18 درصد کاهش را شاهد بودیم که آمار چشمگیری بوده است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه بر اساس آمار در این مدت 44 در صد متوفیان تصادفات پایتخت را راکبان موتور و 40 درصد را عابرین پیاده تشکیل داده اند اظهار داشت: علت اصلی این تصادفات در شهر تهران، عدم توجه به جلو ب


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - مرکز اطلاع رسانی - پلیس راهور تهران - اطلاع رسانی - پلیس راهور - تهران - یادگار امام
آخرین اخبار سرویس:

کدام نقطه تهران بیشترین تصادف ها رخ می دهد؟

کدام نقطه تهران بیشترین تصادف ها رخ می دهد؟