مطالب مرتبط:
راه اندازی قرارگاه عفاف و حجاب در ماکو
دفتر مدرسه تابستانی دارالعلم در نجف راه اندازی می شود
اتاق فکر مدیریت سواحل و بنادر راه اندازی شد
30 دستگاه آب شیرین کن در روستاهای بوشهر راه اندازی شد
عملکرد دور از انتظار ETFهای اتریوم در دومین روز راه اندازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 00:402024-07-25سياسي

قرارگاه گام دوم با هدف مطالبه گری راه اندازی شده است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان 4 مرداد در نشست خبری با مدیران خبرگزاری ها و اهالی رسانه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: رسانه ها سطح فرهنگی، - ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان 4 مرداد در نشست خبری با مدیران خبرگزاری ها و اهالی رسانه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: رسانه ها سطح فرهنگی، اجتماعی و عمرانی و آبادانی جامعه نقش کم نظیری ایفا می کنند و موتور محرکه پیشرفت  جامعه هستند و با نقدهای منصفانه و بیان مشکلات و انتقال آن به مسئولان گام مهمی بر می دارند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: زبان مردم بودن را از اشتراکات اصحاب رسانه و امامان جمعه خواند و افزود: همانگونه که امامان جمعه حلقه وصل مردم و زبان مردم در ایجاد ارتباط با مسئولان هستند، اهالی رسانه نیز در همین عرصه فعالیت دارند با این تفاوت که امامان جمعه نماینده حاکمیت هم هستند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه رسانه و امامان جمعه می توانند با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، بیان کرد: رسانه ها به خوبی خوارک خبری خود را از تریبون های نماز جمعه بگیرند و مشکلات را پیگیری کنند و در ارتقای سطح کیفی خدمات دولت نیز هم افزایی داشته باشند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در هرمزگان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه بندرعباس - اهالی رسانه - رسانه - هرمزگان - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه گام دوم با هدف مطالبه گری راه اندازی شده است

قرارگاه گام دوم با هدف مطالبه گری راه اندازی شده است