مطالب مرتبط:
آغاز پویش «مداد رنگی» برای کمک به دانش آموزان نیازمند
استایل رنگی و تابستانه خانم بازیگر در پست اینستاگرامش
جذاب ترین استایل اندامی نیکی کریمی / کولاک خانم بازیگر جذاب و چشم رنگی در ایسنتاگرام!
عمود شبکه تهران در مسیر اربعین
عراقچی: مسیر احیای برجام در دولت شهید رییسی ادامه داشت+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 07:302024-08-19سياسي

اینجا مسیر یک رنگی است


اینجا مردم با حسین(ع) زندگی می کنند، انگار زندگی آنها در عشق به حسین بن علی (ع) ذوب شده است و زوار اربعینش را تکریم می کنند؛ مهمان نوازی بی ریا و به دور از خودنمایی با سفره ای و طعامی در حد وسع صاحبخانه، - ایسنا/لرستان اینجا مردم با حسین(ع) زندگی می کنند، انگار زندگی آنها در عشق به حسین بن علی (ع) ذوب شده است و زوار اربعینش را تکریم می کنند؛ مهمان نوازی بی ریا و به دور از خودنمایی با سفره ای و طعامی در حد وسع صاحبخانه، اینجا دکان مال دوستی و دنیاخواهی بسته است و تنها عشق است و عشق است و عشق.

کنگره بزرگ پیاده روی اربعین، هر ساله برگزار می شود و آستان پاره تن زهرا (س) و علی (ع)، مقصد دلدادگی عاشقان است، جایی که هر نژاد و قومی از عرب، ایرانی و اروپایی گرفته تا ساکنان دورترین قاره های دنیا، با هر رنگی از سیاه تا سفید و هر دین و مذهبی، مسلمان و غیرمسلمان با هم تفاوتی ندارند و ارادت به محبوب، عیار اصلی محسوب می شود.

در میان زوار اربعین، زائرانی دیده می شوند که پوشش و رنگ و رخسارشان متفاوت از دیگران است، اما شاید به دنبال گمشده شان آمده اند! گمشده ای که در دنیای مدرنیته نیافته و شاید این کنگره باشکوه، حس کنجکاوی آنان را برانگیخته که در کشور جنگ زده ای همچون عراق چه خبر است که هر ساله در زمانی معین افرادی با خلوص نیت و مهربانی به آنجا می روند


برچسب ها: مهمان نوازی - حسین بن علی - زندگی - حسین - مسلمان - بن علی - تکریم
آخرین اخبار سرویس:

اینجا مسیر یک رنگی است

اینجا مسیر یک رنگی است