مطالب مرتبط:
برگزاری کارگاه اولویت بندی دارایی های خطوط تولید فولاد مبارکه
قادری رییس کمیسیون جهش تولید مجلس شد
قاچاق پوشاک بر تولید پنبه اثر سوء می گذارد
قاچاق پوشاک بر تولید پنبه اثر سوء می گذارد
قادری رییس کمیسیون ویژه جهش تولید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 08:552024-08-19اقتصادي

ایجاد 5 کارگاه خانگی تولید حوله بافی در طبس


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس از ایجاد 5 کارگاه خانگی تولید حوله بافی در این شهرستان خبر داد و گفت: حوله بافی و پارچه بافی در مسیر توسعه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عرب صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از این کارگاه های خانگی اظهار کرد: در راستای حفظ، احیا و آموزش رشته های صنایع دستی و همچنین ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دوره آموزش پارچه بافی در شهر طبس با حضور مربی از روستای جهانی خراشاد برگزار و بلافاصله پس از اتمام دوره منجر به ایجاد کارگاه های خانگی این هنر زیبا در شهرستان طبس شد.

وی بیان کرد: دوره آموزش پارچه بافی با حضور 9 هنرآموز برگزار شد و تاکنون 5 کارگاه خانگی تولید حوله بافی راه اندازی شده و خوشبختانه هنرآموزان این رشته پیشرفت خوبی داشته اند و در آینده نیازهای آموزشی شهرستان از نیروهای بومی تأمین خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس افزود: به زودی دوره تکمیلی و پیشرفته این رشته هنری برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین دوره آموزش مقدماتی این رشته به زودی در روستای الله آباد برای علاقمندان برگزار خواهد شد و هنرآموزان در پایان دوره


برچسب ها: حوله بافی - کارگاه - پارچه بافی - شهرستان - خانگی - شهرستان طبس - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 کارگاه خانگی تولید حوله بافی در طبس

ایجاد 5 کارگاه خانگی تولید حوله بافی در طبس