مطالب مرتبط:
توصیه های بهادری جهرمی به دولت چهاردهم/فیلم
گزینه های وزارت نفت دولت چهاردهم به 13 نفر کاهش یافت
ریل پیشرفت؛ میراث بزرگ برای دولت چهاردهم
عملکرد آبرسانی دولت سیزدهم 211 درصد برنامه 4ساله است/ پایان آبرسانی به 6034 روستای طرح جهاد آبرسانی/ ظرفیت نیروگاهی کشور به 93 هزار مگاوات افزایش یافت
توصیه های وزیر تعاون به دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 09:402024-07-25سياسي

14 چالش برای سکان داران فضای مجازی کشور در دولت چهاردهم


هفت تشکل فعال در حوزه حکمرانی فضای مجازی در نامه ای به رییس جمهور منتخب، چالش های مهم پیش روی سکانداران فضای مجازی کشور در دولت چهاردهم را بر شمردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفت تشکل فعال در حوزه حکمرانی فضای مجازی در نامه ای به رییس جمهور منتخب، چالش های مهم پیش روی سکان داران فضای مجازی کشور در دولت چهاردهم را بر شمردند.

این نامه که توسط جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک، اندیشکده حکمرانی حکیم، ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه، مرکز راهبری برهان، پایگاه خبری تحلیلی جهت پرس، مرکز مشاوره مدیریت حرکت و اندیشکده سامان تهیه شده، به چهارده چالش کلیدی برای حکمرانی مؤثر در فضای مجازی پرداخته است.

در این نامه تأکید شده است که انتخاب افراد مناسب و توانمند برای تصدی این مسئولیت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند تأثیر بسزایی در پیشرفت و امنیت فضای مجازی کشور داشته باشد.

تشکل های مذکور با اشاره به ضرورت ایجاد ساختاری قوی و هماهنگ برای مدیریت فضای مجازی، به بیان چالش هایی که در این مسیر وجود دارد پرداخته اند.

چهارده محور مطرح شده در متن این نامه عبارت اند از: نگاه تمدنی به مدیریت فضای مجازی و شناخت عرصه حکمرانی فضای مجازی توجه به ابعاد انسانی، فرهنگی و اجتماعی در الگوی توسعه فناوری دیپلماسی سایبری فعال در ج


برچسب ها: فضای مجازی - مجازی - حکمرانی - چهارده - رییس جمهور - پایگاه خبری تحلیلی - نامه
آخرین اخبار سرویس:

14 چالش برای سکان داران فضای مجازی کشور در دولت چهاردهم

14 چالش برای سکان داران فضای مجازی کشور در دولت چهاردهم