مطالب مرتبط:
اینفوگرافی/ کدام کشور ها دچار بحران قطعی برق هستند؟
جلسه مدیریت بحران پدافند غیر عامل با موضوع قطع گاز در مورخ سیزدهم و چهاردهم مرداد ماه 1403
کشور هایی که دچار بحران قطعی برق هستند+ اینفوگرافیک
واقعیت تلخ: دولت سیزدهم کشور را با بحران انرژی مواجه کرده است
تامین برق سخت تر می شود/ مدیریت مصرف را جدی بگیرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 15:402024-07-27اجتماعي

مدیریت بحران کشور: هشدارها در مورد گرما را جدی بگیرید


سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به موج گرمای هوا در بسیاری از مناطق از مردم خواست هشدارها و توصیه های هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا و گرمازدگی را جدی بگیرند.

- سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به موج گرمای هوا در بسیاری از مناطق از مردم خواست هشدارها و توصیه های هواشناسی در خصوص افزایش دمای هوا و گرمازدگی را جدی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به علل موج بی سابقه گرما و لزوم رعایت توصیه های مدیریت بحران و هشدارهای هواشناسی برای کاهش خسارات اعلام کرد: موج گرما از مهم ترین بلایای طبیعی در سال های اخیر است که به دلیل تغییرات اقلیمی، پدیده ال نینو و افزایش گازهای گلخانه ای رخ داده و به مرور از جنوب شرق آسیا آغاز شده و در منطقه خاورمیانه نیز بروز پیدا کرده است.

در شرایط بحران تمامی دستگاههای مرتبط در حالت آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای به حداکثر رساندن خسارات جانی و بکارگیری نیروهای امدادی در مناطق پر خطر انجام شده و مردم بایستی توصیه های ایمنی در برابر گرما زدگی متخصصان را جدی بگیرند.

تغییرات اقلیمی علت اصلی حوادث طبیعی از جمله سیل و موج گرما است و در این موارد مدیریت بحران کشور و تمامی دستگاه های عضو ستاد آمادگی و برنامه ریزی لازم برای پیشگیری دارند و همکاری مردم مردم شریف کشور می توا


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران کشور - مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت - توصیه های هواشناسی - بحران - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران کشور: هشدارها در مورد گرما را جدی بگیرید

مدیریت بحران کشور: هشدارها در مورد گرما را جدی بگیرید