مطالب مرتبط:
برپایی موکب رسانه گیلان در مرز مهران
اصحاب رسانه تولیدات اربعین را موضوع محور کنند
استمرار پویش رسانه ای «زیر خیمه اش یک خانواده ایم» در گیلان
6 نکته حیاتی برای زائران عتبات/ ارز اربعین 1403 چه تفاوتی با بازار آزاد دارد؟
ارز اربعین 1403 چقدر است و دریافتش به چه صورت است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 15:352024-07-25سياسي

برپایی سوگواره رسانه ای اربعین در گیلان


رشت _ سخنگوی ستاد اربعین گیلان از برپایی سوگواره رسانه ای اربعین در این استان خبر داد و گفت: مشکلات ارتباطی خبرنگاران در نجف و کربلا برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد احمدی ادیب امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی ستاد اربعین گیلان با جمعی از مدیران رسانه با اشاره به جایگاه و نقش رسانه و خبرنگاران در رونق بخشی کنگره بزرگ اربعین در بخش های مختلف اظهار کرد: اربعین رویداد تمدن ساز است که باید با ادبیات رسانه به آن پرداخت.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ارتباطی خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیاده روی بزرگ اربعین بیان کرد: با تمهیداتی که صور گرفته مشکلات ارتباطی برای خبرنگاران در پوشش اخبار اربعین برطرف می شود.

احمدی ادیب با اشاره به اعزام 30 خبرنگار گیلانی به سفر اربعین اضافه کرد: از هر شهرستان گیلان به جز مرکز استان یک خبرنگار فعال به همراه موکب برای پوشش اخبار به کربلا اعزام می شود.

وی از برگزاری سوگواره ویژه اربعین در گیلان خبر داد و افزود: این رویداد فرهنگی و رسانه ای با مشارکت خبرنگاران و فعالین رسانه ای و مجازی در قالب ها و محورهای مختلف ویژه اربعین در گیلان برگزار می شود.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتواهای ناب و اثرگذار از سوی خبرنگاران و فعالین رسانه ای بیان کرد: سوژه محو


برچسب ها: اربعین - خبرنگار - خبرنگاران - ستاد اربعین - گیلان - رسانه - احمدی ادیب
آخرین اخبار سرویس:

برپایی سوگواره رسانه ای اربعین در گیلان

برپایی سوگواره رسانه ای اربعین در گیلان