مطالب مرتبط:
وزیر دفاع اسراییل:برای حملات ایران و حزب الله آماده شده ایم
وزیر دفاع اسراییل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود / اعزام زیردریایی امریکا به منطقه
وزیر دفاع اسراییل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود
وزیر دفاع اسراییل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود / اعزام زیردریایی امریکا به منطقه / سران انگلیس، فرانسه و آلمان : ایران به اسراییل حمله نکند
وزیر جنگ اسراییل، ایران و حزب الله را تهدید کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 18:052024-08-12بين الملل

وزیر دفاع اسراییل: از حمله ایران و حزب .الله وحشت زده نیستیم؛ ما این روزها گوش به زنگ و آماده هستیم


تدابیر امنیتی برای حفاظت از اماکن نظامی حساس اسراییل و مقامات آن در روزهای اخیر، از بیم پاسخ ایران و دیگر گروه های مقاومت افزایش یافته است.

- تدابیر امنیتی برای حفاظت از اماکن نظامی حساس اسراییل و مقامات آن در روزهای اخیر، از بیم پاسخ ایران و دیگر گروه های مقاومت افزایش یافته است.

وزیر دفاع اسراییل گفت که ارتش این رژیم در برابر تهدید حمله ای مورد انتظار از سوی ایران و حزب الله لبنان در پاسخ به ترور 2 نفر از رهبران مقاومت آمادگی و احتیاط را در پیش گرفته و این اقدامات مترادف با ترس و اضطرب و وحشت نیست .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوآف گالانت وزیر دفاع اسراییل گفت که این رژیم در روزهای اخیر و با وجود احتمال وقوع حمله ای مورد انتظار از سوی ایران و حزب الله لبنان به اراضی اشغالی، در حال تقویت توانمندی های دفاعی خود، آماده سازی حملات متقابل احتمالی و یا اقدامات پیش دستانه در صورت نیاز بوده است.

  در پی اقدام تروریستی اسراییل در ترور و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه رییس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(جنبش حماس) در تهران و ترور و به شهادت رساندن فؤاد شکر یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان، مقامات ایران و دیگر رهبران محور مقاومت وعده مجازات سخت این رژیم را داده اند.


برچسب ها: وزیر دفاع اسراییل - ایران و حزب الله لبنان - اسراییل - روزهای اخیر - ایران و حزب الله - گروه های مقاومت - حزب الله لبنان
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اسراییل: از حمله ایران و حزب .الله وحشت زده نیستیم؛ ما این روزها گوش به زنگ و آماده هستیم

وزیر دفاع اسراییل: از حمله ایران و حزب .الله وحشت زده نیستیم؛ ما این روزها گوش به زنگ و آماده هستیم