مطالب مرتبط:
بادامچیان: ارائه اسامی پیشنهادی خودمان را به بعد از دیدار با آقای پزشکیان موکول کرده ایم
پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست
پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست
پزشکیان: باید کابینه وفاق ملی تشکیل دهیم/رضایت مردم شاخص مدیریت ما است
پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست/ اگر متحد شویم می توانیم بایستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 16:202024-07-23سياسي

آقای پزشکیان معتقدند با گسترش خدمات، می توان رضایت بیشتر ایجاد کرد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با رییس،جمهور منتخب، گفت: آقای دکتر سوالی در خصوص حوزه ممیزی ها پرسیدند بنده هم گفتم در دوره ای که ما حضور داشتیم، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از دیدار با رییس،جمهور منتخب، گفت: آقای دکتر سوالی در خصوص حوزه ممیزی ها پرسیدند بنده هم گفتم در دوره ای که ما حضور داشتیم، ممیزی ها به یک سوم کاهش پیدا کرد و گزارشی ارائه دادیم و ایشان معتقد بودند که با گسترش خدمات، می توانیم رضایت بخشی بیشتری را به همراه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسماعیلی پس از دیدار با رییس،جمهور منتخب، گفت: بنده از گذشته نسبت به آقای دکتر پزشکیان ارادات داشتم.

جلسه بسیار گرمی بود و در برخی از بخش ها گزارشی را از آخرین تحولات حوزه فرهنگ و هنر خدمت جناب دکتر ارائه دادم که برای ایشان کاملا تازگی داشت و همچنین اطلاعاتی از رونقی که در حوزه فرهنگ و هنر داریم نشان می داد که کشور در این سه سال یک دوره انبساطی را طی کرده و قابل ذکر است ما در سال 1402 پر رونق ترین دوره حوزه تاریخ، فرهنگ و هنر را داشتیم.

وی گفت: بنده گزارش سه سال اخیر را خدمت دکتر پزشکیان ارائه دادم و گزارشی نیز از اقدامات تحولی و هم برنامه هایی که برای آینده تدارک دیده بودیم؛ مجموعه هایی که بایستی افتتاح می شد، در باب سرمایه گذاری های جدیدی که باید اتفاق می افت


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و هنر
آخرین اخبار سرویس:

آقای پزشکیان معتقدند با گسترش خدمات، می توان رضایت بیشتر ایجاد کرد

آقای پزشکیان معتقدند با گسترش خدمات، می توان رضایت بیشتر ایجاد کرد