مطالب مرتبط:
تعطیلی عطاری های متخلف و واحدهای آلاینده محیط زیست در ملارد
کشف زمین خواری میلیاردی در تهران/جزییات دستگیری کارمندان متخلف
کشف زمین خواری میلیاردی در اسلام شهر / دستگیری کارمندان متخلف
ضرورت نظارت و ارزیابی محیط زیست برای حفظ منابع طبیعی
کشف زمین خواری میلیاردی در تهران/جزییات دستگیری کارمندان متخلف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 08:002024-08-09حوادث

دستگیری سه گروه متخلف زیست محیطی در منطقه محیط زیست لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری سه گروه متخلف توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست سلسله، مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفیدکوه خرم آباد و کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری سه گروه متخلف توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست سلسله، مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفیدکوه خرم آباد و کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه، یک دستگاه موتور برق (برای صید ماهی)، طی هفته جاری خبر داد.

علی سالاروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گشت و کنترل نیروهای یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله، مناطق حفاظت شده اشترانکوه و سفیدکوه خرم آباد طی هفته جاری، سه گروه متخلف زیست محیطی دستگیر و چهار قبضه اسلحه، یک دستگاه موتور برق و تعدادی ماهی صید شده از آن ها کشف و ضبط شد.

وی افزود: در شهرستان سلسله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره، طی پایش در سطح حوزه استحفاظی به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد کرده که پس از شناسایی موفق شدند متخلفین را دستگیر و از آنها یک قبضه اسلحه قبل از هرگونه اقدام به شکار به همراه یک دستگاه موتور برق و تعدادی ماهی رودخانه ای صید شده به همراه سایر اداوت شکار و صید کشف و ضبط کنند.


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - حفاظت - محیط زیست لرستان - مناطق حفاظت شده - مدیرکل حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سه گروه متخلف زیست محیطی در منطقه محیط زیست لرستان

دستگیری سه گروه متخلف زیست محیطی در منطقه محیط زیست لرستان