مطالب مرتبط:
آیفون 13، 13 پرو یا 13 پرو مکس؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ | تفاوت های کلیدی 13، 13 پرو یا 13 پرو مکس ؛ کدام مدل برای شما مناسب است؟
رشد 63 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی استان مرکزی
آخرین مهلت اصلاح و استرداد اظهارنامه ارزش افزوده بهار
چگونه ارزش توکن های همستر را تعیین کنیم؟
آخرین مهلت اصلاح و استرداد اظهارنامه ارزش افزوده بهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-17سياسي

دشمن در جنگ شناختی در پی بی تفاوت کردن جامعه نسبت به ارزش ها است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم افزود: دشمن در این جنگ شناختی به دنبال آن است که جامعه نسبت به هویت های دینی و ملی خود بی تفاوت باشد.

- قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم افزود: دشمن در این جنگ شناختی به دنبال آن است که جامعه نسبت به هویت های دینی و ملی خود بی تفاوت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز قم با اشاره به اهمیت ویژه رسانه در دنیای امروز بیان کرد: امروز علاوه بر این که امکانات سخت و افزاری و نرم افزاری سبب تحولات اساسی در رسانه ها شده، هر فرد نیز به عنوان یک خرده رسانه تعریف شود.

وی با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در جامعه امروز افزود: این تأثیرگذاری تا جایی پیش رفته که برخی از رسانه های رسمی از جمله رسانه ملی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز رسانه ها در دنیا حرف اول را می زنند و استکبار جهانی نیز برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود از این ظرفیت بهره می برد.

وی اضافه کرد: رسانه های خارجی به گونه ای عمل می کنند جوانان از آن متاثر می شوند و این امر موجب بروز چالش هایی در هویت ملی و دینی می شود.


برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - جامعه - امروز - حوزه علمیه قم - جامعه مدرسین - سید هاشم حسینی بوشهری - حوزه علمیه
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ شناختی در پی بی تفاوت کردن جامعه نسبت به ارزش ها است

دشمن در جنگ شناختی در پی بی تفاوت کردن جامعه نسبت به ارزش ها است