مطالب مرتبط:
حزب الله لبنان تجهیزات جاسوسی رژیم اسراییل را هدف قرار داد
حملات حزب الله لبنان به مواضع اسراییل در مرزهای جنوبی
موسویان، دیپلمات ارشد سابق: از 41 توصیه FATF، فقط دو مورد را اجرا نکرده اند؛ یکی CFT و دیگر پالرمو / طبق ماده 4 CFT تعیین مصادیق تروریسم، بر عهده دولت ها است؛ گروه های تروریستی تعیین شده توسط شورای امنیت هم القاعده و داعش هستند که دشمن خونین ایران هستند / حزب الله توسط سازمان ملل بعنوان گروه
شگفتانه جدیدمقاومت؛اسراییل جنگ اطلاعاتی را به حزب الله باخت
رژیم صهیونیستی آماده تجاوزی گسترده علیه حزب الله لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 13:102024-07-27بين الملل

ادعای فرمانده ارشد اسراییل: آماده حمله «تعیین کننده» به حزب الله لبنان هستیم


در بیانیه ارتش اسراییل، ضمن اشاره به اظهارات ژنرال اوری گوردین، آمده است که نیروهای نظامی اسراییل اکنون در حال آماده سازی «برای گذار به حالت تهاجمی» هستند.

- ادعای فرمانده ارشد اسراییل: آماده حمله تعیین کننده به حزب الله لبنان هستیم در بیانیه ارتش اسراییل، ضمن اشاره به اظهارات ژنرال اوری گوردین، آمده است که نیروهای نظامی اسراییل اکنون در حال آماده سازی برای گذار به حالت تهاجمی هستند.

/ سربازان اسراییلی حین یک رزمایش در مناطقی مشرف به مرز لبنان یک فرمانده نظامی اسراییل روز جمعه اعلام کرد که نیروهای اسراییلی پس از ماه ها تبادل آتش مرگبار در مرز لبنان اکنون خود را برای حمله ای قاطع و تعیین کننده به حزب الله آماده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورو نیوز؛ نظامیان اسراییلی از هفت اکتبر گذشته، زمان آغاز جنگ جاری در غزه، تقریباً به طور روزانه با حزب الله، متحد حماس، درگیرند.

ژنرال اوری گوردین، فرمانده نیروهای اسراییل مستقر در مرز لبنان می گوید: ما تاکنون بیش از 500 شبه نظامی را در لبنان از بین برده ایم که اکثریت آنها را اعضای حزب الله تشکیل می دهند.

 در حالی که فرمانده ارشد اسراییلی به تلفات غیرنظامیان در این حملات اشاره ای نکرد، بنا به آخرین آمار شمار افراد غیرنظامی کشته شده در حملات اسراییل 104 نفر گزارش شده است.


برچسب ها: اسراییل - حزب الله - حزب الله لبنان - نیروهای نظامی - اسراییلی - فرمانده - لبنان
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فرمانده ارشد اسراییل: آماده حمله «تعیین کننده» به حزب الله لبنان هستیم

ادعای فرمانده ارشد اسراییل: آماده حمله «تعیین کننده» به حزب الله لبنان هستیم