تپسی کسب و کار ارسال مرسوله خود را گسترش می دهدهمانطور که در پیامک اطلاع رسانی به کاربرانمان هم تاکید کردیم، کسب و کارها و افرادی که تا به اکنون مشتری تپسی پک بوده اند، - می توانند همچنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند. با اضافه شدن کسب و کارهای جدید به سوپراپ تپسی و ایجاد فرصت برای توسعه سرویس ارسال مرسوله فوری، شرکت تپسی تمرکز خود را برای توسعه این بخش قرار می دهد. به دنبال انتشار صورت جلسه ی هیات مدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت نوآفرینان رادمان پارس که با نام تجاری تپسی پک در بین کاربران شناخته شده بود، تپسی اعلام کرد که با توجه به نیاز کسب و کارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصت قابل توجه رشد در این حوزه، این شرکت تصمیم گرفته تمرکز خود را بر توسعه ارسال فوری قرار داده و ارسال مرسوله برنامه ریزی شده را در سال پیش رو از اولویت خود خارج کند. نوشین خطیب، مدیر اجرایی کسب و کار ارسال مرسوله تپسی در این باره می گوید: ما در سه ماهه اول امسال رشد بسیار خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است را رقم زدیم. در سه ماهه اول امسال، ناوگان موتور ما دو برابر شده و هر موتورسوار، نسبت به انتهای سال گذشته 40% مرسوله بیشتری را با تپسی جابجا کرده است. برچسب ها: ارسال مرسوله - تپسی - کسب و کار - ارسال - مرسوله - شرکت - توسعه |
آخرین اخبار سرویس: |