مطالب مرتبط:
اجرای 32 طرح عمرانی کتابخانه های عمومی در استان همدان
افزایش آمادگی و ایمنی بخش خصوصی از اهداف اجرای طرح سلام است
توضیحات رادان درباره اجرای طرح نور در دولت جدید
اجرای طرح های تحقیقاتی مبتنی بر مزیت مشترک کشور ها در دستور کار دانشگاه امیرکبیر
رادان: در خصوص اجرای طرح نور باید به قانون مراجعه کنیم/ هر چیزی که قانون باشد، پلیس مجری آن است، مگر اینکه از همان مسیر قانونی تکلیف از پلیس برداشته شود/ ریاست محترم جمهوری به شدت به اجرای قانون علاقه مند هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:552024-08-17اقتصادي

اجرای طرح تحول نقشه های زمین شناسی استان یزد


مدیرکل دفتر زمین شناسی منطقه ای کشور: طرح تحول نقشه های زمین شناسی در مساحتی حدود 8 هزار و 200 کیلومترمربع در 13 برگ نقشه در استان یزد در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، سلامتی افزود:طرح تحول نقشه های زمین شناسی از سال 1399 در 7 کلان پروژه در مساحتی حدود 85 هزار کیلومتر مربع در سراسر کشور آغاز شد.

سلامتی ادامه داد: در استان یزد این طرح در مساحتی حدود 8 هزار و 200 کیلومترمربع در 13 برگ نقشه توسط کارشناسان و مدیران در حال اجرا است که پس از ارزیابی های انجام شده، تا پایان امسال این نقشه ها به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: این نقشه ها نقشه های پایه است که هم کار اکتشاف، هم کار عمرانی و هم در کار های زیربنایی کشور قابل استفاده است که مقیاس آن 50 هزار انتخاب شده است و قابل استفاده کلیه رشته ها خواهد بود.

مدیرکل دفتر زمین شناسی منطقه ای کشور خاطرنشان کرد: بعد از اتمام نقش ها، به وزارت صمت و ایمیدرو ارائه می شود که می توانند بر اساس نتایج حاصل شده، شرکت های دولتی و یا خصوصی در آنجا سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها: زمین شناسی - نقشه - استان یزد - کیلومتر - زمین - هزار - کشور
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تحول نقشه های زمین شناسی استان یزد

اجرای طرح تحول نقشه های زمین شناسی استان یزد