مطالب مرتبط:
ترور فرماندهان مقاومت نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی است
پیام ها و پیامدهای ترور در تهران
سید نصرالله: هدف دشمن از خلق حادثه مجدل شمس، ترور رهبران و فرماندهان مقاومت بود
اولین تصاویر از محل ترور اسماعیل هنیه در تهران
اولین تصاویر از محل ترور اسماعیل هنیه در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 17:352024-08-01بين الملل

پیامدهای ترور فرماندهان مقاومت در تهران و بیروت


دکتر محمد محمودی کیا عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی در یادداشتی برای جماران نوشت: ترور یکی از برجسته ترین رهبران مقاومت در تهران و تنها ساعاتی پس از مراسم تحلیف ریاست جمهوری، - پایگاه خبری جماران: به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران می تواند از چند حیث مورد بررسی قرار گیرد: 1.

تأثیر بر روند بحران جاری در غزه 1.

1.

هر چند تحولات میدانی و ناکامی رژیم صهیونیستی در نیل به اهداف اعلامی در جنگ همچون حذف حماس از جغرافیای مقاومت در غزه، از یک سو، و افزایش تحرکات دیپلماتیک برای جلوگیری از ادامه سیاست کشتار طی هفته های اخیر برای دستیابی به نوعی توافق صلح پیشرفت های قابل توجهی کسب کرده بود، این اقدام جنایتکارانه موجب هدم دستاوردهای مذکور و شکست مذاکرات صلح خواهد شد.

در واقع آن که می توانست مسیر مذاکرات صلح را به پیش برده و مهر خاتمه این منازعه را بر صفحات صلح نامه بزند، همان کسی است که اینک مقصد سیاست ترور شده؛ لذا دولت نتانیاهو اساسا به دنبال صلح نیست و می کوشد تا با استمرار سیاست جنگی و کابینه اضطراری، مدت زمان بیشتری تا حصول نتیجه مطلوب و مورد انتظار، قدرت را به دست داشته باشد.


برچسب ها: مقاومت - ترور فرماندهان مقاومت - فرماندهان مقاومت - تحرکات دیپلماتیک - تهران - رییس دفتر سیاسی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای ترور فرماندهان مقاومت در تهران و بیروت

پیامدهای ترور فرماندهان مقاومت در تهران و بیروت