مطالب مرتبط:
20 میلیارد ریال اعتبار صرف مرمت و بازسازی قنوات سراوان شد
تخصیص 11 میلیارد برای اجرای پروژه های کشاورزی لرستان
20 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام خانه ترویجی صنایع دستی تکاب نیاز است
حل مشکل آب آشامیدنی هشت روستای شهیون دزفول نیازمند 700 میلیارد ریال اعتبار است
تأمین 3800 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه گرمی – بیله سوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 14:202024-07-23اقتصادي

تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه بازسازی سینما غدیر شهرکرد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ساماندهی فضاهای فرهنگی استان، گفت: بازسازی سینما غدیر شهرکرد با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شده است.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛ تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه بازسازی سینما غدیر شهرکرد شهرکرد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ساماندهی فضاهای فرهنگی استان، گفت: بازسازی سینما غدیر شهرکرد با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شده است.

پیام احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ضرورت ساماندهی و بهبود بهره وری فضاهای فرهنگی موجود در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بازسازی سینما غدیر شهرکرد با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: سینما غدیر شهرکرد از جمله ظرفیت ها و زیرساخت های فرهنگی موجود در استان به شمار می رود که میزان بهره وری از آن در سال های اخیر به دلیل بالا بودن هزینه های نگهداری و ضرورت تجهیز و بازسازی، کاهش یافته است از این رو برنامه استفاده از مشارکت های بخش خصوصی برای بهبود بهره وری این مکان در یک سال گذشته مطرح و پیگیری شد.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - چهارمحال و بختیاری - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - 15 میلیارد ریالی
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه بازسازی سینما غدیر شهرکرد

تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه بازسازی سینما غدیر شهرکرد