مطالب مرتبط:
قطعی برق فعالیت بخش خصوصی را مختل کرده
رییس اتاق بازرگانی ایران: قطعی برق فعالیت بخش خصوصی را مختل کرده
عباس پور: آقا ظفرقندی! شما به فعالیت های درمانی در بخش خصوصی اقدام کردید و در بیمارستان های دولتی مطب زدید؛ اینها با جهت گیری پزشکیان همخوانی ندارد
هیچ شرکت هواپیمایی زیان ده نیست/ افزایش کیفیت خدمات با ورود بخش خصوصی به صنعت هوایی
دولت در اقتصاد سینما دخالت نکند / بخش خصوصی و تهیه کنندگان با اکران فیلم خارجی موافق نیستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 22:262024-08-18سياسي

قطعی برق فعالیت بخش خصوصی را مختل کرده


 رییس اتاق بازرگانی ایران در پانزدهمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، ضمن آرزوی موفقیت برای کابینه دولت چهاردهم، بر مشورت مسئولان اقتصادی و کابینه دولت با بخش خصوصی درباره ناترازی های انرژی و تحمیل خسارات فراوانی که در پی قطعی ها برای فعالان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناکم، پانزدهمین نشست از دور دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با حضور نمایندگان اتاق های سراسر کشور و تشکل های اقتصادی،  همزمان با برگزاری جلسات بررسی وزاری پیشنهادی دولت در مجلس برگزار شد تا مطالبات بخش خصوصی از دولت جدید نیز مطرح شود.

 عملکرد سازمان تأمین اجتماعی قانونی نیست در نطق پیش از دستور این جلسه، عماد مردانی- عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و عضو اتاق بازرگانی استان مرکزی- ضمن اشاره به اینکه حوزه صنعت، تولید و اشتغال با دو مانع بزرگ بر سر راه خود روبرو است، اظهار کرد: مانع اول تحریم هاست که از سوی بیگانگان است و بحث امروز و دیروز نیست؛ آنچه که بیش از تحریم های داخل، فعالان را دچار ترس و نگرانی می کند، خودتحریمی های داخلی است که بیش از تحریم های خارجی، مقابل تولید قرار دارد.

 وی تصریح کرد: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی از کارفرمایان خود دل بردیده و تصمیم گرفته تا تمام کسری های خود را با حسابرسی از شرکت ها تامین کند؛ این رفتار غیرقانونی، غ


برچسب ها: اتاق بازرگانی ایران - اتاق بازرگانی - نمایندگان - بازرگانی - بخش خصوصی - اتاق - کابینه دولت
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق فعالیت بخش خصوصی را مختل کرده

قطعی برق فعالیت بخش خصوصی را مختل کرده