مطالب مرتبط:
کشف هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در قائنات
کشف 1500 قطعه کبک غیر مجاز در شهرستان طبس
کشف 1500 قطعه کبک غیر مجاز در شهرستان طبس
انهدام باند قاچاق 3 میلیون و 300 هزار لیتری سوخت
باند قاچاق 3.3 میلیون لیتری سوخت متلاشی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 19:052024-08-19حوادث

1500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در شهرستان قاین کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا فولادی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو 405 و یک سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در خوسف جانشین انتظامی خوسف نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 12 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان - شهرستان قاین - فرآورده های نفتی - فرمانده انتظامی - مأموران انتظامی - سوخت قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

1500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در شهرستان قاین کشف شد

1500 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در شهرستان قاین کشف شد