مطالب مرتبط:
ما سئوال می کنیم، دلیل این خصومت ورزی با ایران چیست؟ | حتی اگر جنایات علیه ملت ایران رخ می داد...
سام راد: پدرم سراسر زندگی خود را به عشق محبت مردم ایران زندگی کرد
بازگشت تیم روباتیک ایران از مسابقات جهانی هلند
بازگشت تیم ربوکاپ ایران از مسابقات جهانی هلند
ایران به قبرستان خودروهای کارکرده تبدیل می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 16:452024-07-26سياسي

سبک زندگی شهدا ملت ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است


نماینده مردم شاهین شهر و میمه اصفهان در مجلس گفت: ساختار اندیشه و به کارگیری سبک زندگی شهدا، ملت ایران را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده است.

- ایسنا/همدان نماینده مردم شاهین شهر و میمه اصفهان در مجلس گفت: ساختار اندیشه و به کارگیری سبک زندگی شهدا، ملت ایران را به عنوان یک قدرت جهانی مطرح کرده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی جمعه 5مرداد به مناسبت روز تویسرکان، در جمع مردم این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره)، افزود: اندیشه و سبک زندگی شهدا به همه ما یاد داد که برای استقلال، توسعه و اقتدار نباید چشممان به دست مستکبران جهان باشد.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون یکی از قدرت های تعیین کننده در منطقه و سطح بین المللی است که جز با قداست خون شهدا و پیروی از مکتب آنها محقق شدنی نبود.

حاجی دلیگانی وحدت و وفاق ملی در پرتو رهبری رهبر معظم انقلاب و خودداری از دامن زدن به تفرقه افکنی را عامل حرکت مقتدرانه و عزتمندانه کشور به سوی پیشرفت همه جانبه دانست و تاکید کرد: باید منافع مردم و کشور را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح دهیم تا شاهد شتاب بخشی در روند توسعه کشور باشیم.

وی بیان کرد: شهدا به همه مردم ایران با گرایش ها و سلایق مختلف فکری تعلق دارند و آرمان های الهی آنها نباید به دست فراموشی سپرده شود.


برچسب ها: سبک زندگی شهدا - نماینده مردم شاهین شهر - سبک زندگی - شاهین شهر و میمه - ملت ایران - نماینده مردم - حاجی دلیگانی
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی شهدا ملت ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است

سبک زندگی شهدا ملت ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرده است