مطالب مرتبط:
مشکل اصلی واردات خودرو ارز است
قیمت دلار روی الاکلنگ طلا؛ شرط مهم برای ریزش دلار چیست؟/ طالبان بازار ارز هرات را تعطیل کرد/ پیش بینی قیمت دلار امروز 23 مرداد 1403
معرفی کامل ارز توربو | ارز Turbo چیست؟
ارز Turbo چیست؟ | معرفی کامل ارز توربو + معایب و مزایا
مشکل پویانمایی ایران چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 12:452024-08-13اقتصادي

آخرین وضعیت تخصیص ارز به روغن نباتی/ مشکل صنعت چیست؟


دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: برای روغن های خامی که از ابتدای سال جاری وارد کشور، ترخیص و مصرف شده، هنوز ارزی اختصاص نیافته است.

- دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: برای روغن های خامی که از ابتدای سال جاری وارد کشور، ترخیص و مصرف شده، هنوز ارزی اختصاص نیافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا شریفی اعلام کرد: از آخرین باری که دولت، ارز به صنعت روغن نباتی اختصاص داده است، حدود شش ماه می گذرد و این در حالی است که دوره انتظار تخصیص ارز در مورد بسیاری از ر کالاها، به مراتب کمتر از روغن نباتی است.

وی اضافه کرد: احتمالا آرامش فعلی بازار روغن نباتی، باعث شده است که خیال مقامات وزارت جهاد کشاورزی در این حوزه، آسوده باشد ولی تجربه چند دهه گذشته نشان داده که معمولا بحران در صنعت و بازار روغن نباتی زمانی رخ می دهد که در زمان آرامش و تثبیت بازار، تمهیدات لازم برای اجتناب از بحران، پیش بینی نشده بوده لذا خرد و عقلانیت ایجاب می کند که همگی دست به دست هم دهیم تا به آرامش فعلی بازار روغن نباتی، ثبات و استمرار ببخشیم.

این اعتماد صنعت به دولت که روغن خام وارد می کند به امید اینکه در کوتاه ترین مدت زمان پس از ورود و مصرف، ارز آن را بگیرد، ارزشمند است و نباید خدشه ببیند.


برچسب ها: روغن نباتی - روغن - انجمن صنفی - اختصاص - تخصیص ارز - وزارت جهاد کشاورزی - بازار
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تخصیص ارز به روغن نباتی/ مشکل صنعت چیست؟

آخرین وضعیت تخصیص ارز به روغن نباتی/ مشکل صنعت چیست؟