مطالب مرتبط:
3 کارگر زیر آوار دیوار در یکی از روستاهای یزد جان باختند
سه کارگر زیر آوار دیوار در یزد جان باختند
اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای مرزی کشور
جان باختن سه کارگر زیر آوار دیوار در دهنوی یزد
آغاز طرح ترافیکی پلیس راه کرمانشاه در اربعین 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 11:002024-08-08حوادث

4 نفر در حادثه ترافیکی ملایر جان باختند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از دو حادثه ترافیکی در ملایر با چهار فوتی و پنج مصدوم خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از دو حادثه ترافیکی در ملایر با چهار فوتی و پنج مصدوم خبر داد.

دکتر محمد رضا شکوهی در تشریح این دو حادثه دلخراش اتفاق افتاده در صبح امروز، گفت: در حادثه اول بدنبال واژگونی خودرو سواری زانتیا در روستای بابارییس ملایر چهار نفر در دم جان باختند.

وی افزود: در حادثه دوم نیز بدنبال برخورد سواری پراید و تریلی در روستای جوراب پنج نفر مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان ملایر این چهار مصدوم برای ادامه مراقبت های درمانی به بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان اعزام شدند ضمن اینکه یک مصدوم در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شده است شکوهی در ادامه با تاکید بر اینکه در روزهای گرم تابستان باید مراقب گرمازدگی باشید، گفت: قرار گرفتن طولانی مدت در معرض هوای گرم، فعالیت شدید جسمی در هوای گرم، کم آبی بدن و عدم مصرف آب کافی و نبود سیستم تهویه مطبوع در محل فعالیت از علل اصلی ابتلا به گرمازدگی است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - اورژانس پیش بیمارستانی - حادثه ترافیکی - حادثه - دانشگاه علوم پزشکی - بیمارستان - ملایر
آخرین اخبار سرویس:

4 نفر در حادثه ترافیکی ملایر جان باختند

4 نفر در حادثه ترافیکی ملایر جان باختند