مطالب مرتبط:
امسال 40 واحد صنعتی جدید در هرمزگان به بهره برداری می رسد
یک هتل سه ستاره در سرعین به بهره برداری رسید
بهره برداری از یک جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه زنجان
بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان هاجر (س)
دومین دوره مسابقات فوتسال کارگری سیمیدکو با قهرمانی تیم بهره برداری به پایان رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-12اقتصادي

دو خانه تاریخی دامغان برای احیا و بهره برداری واگذار شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان از واگذاری دو خانه تاریخی شهرستان به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان سمنان، مجتبی اکبر پور از واگذاری دو خانه تاریخی دامغان به سرمایه گذاران بخش خصوصی با برگزاری مزایده از طریق صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی خبر داد.

وی افزود: خانه های تاریخی صدیق و لطفی دامغان باهدف احیا، مرمت و بهره برداری، پس از سپری مراحل قانونی با برگزاری مزایده از طریق صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان با اشاره به شعار سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با بهره گیری از ظرفیت مردمی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، ضمن احیا و مرمت خانه های تاریخی می توانیم شاهد رونق فعالیت ها و خدمات بخش گردشگری و پذیرایی از همشهریان، گردشگران و زائرین باشیم.

اکبرپور گفت: فعال شدن ظرفیت و توان عظیم مردمی در احیا و رونق بخشیدن به بناهای تاریخی می تواند دستاوردهای مهم و ماندگاری به همراه داشته باشد.


برچسب ها: سرمایه گذاران بخش خصوصی - بهره برداری - صنایع دستی - گردشگری و صنایع دستی - تاریخی - میراث فرهنگی - خانه تاریخی
آخرین اخبار سرویس:

دو خانه تاریخی دامغان برای احیا و بهره برداری واگذار شد

دو خانه تاریخی دامغان برای احیا و بهره برداری واگذار شد