مطالب مرتبط:
ارسال 400 اثر به کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز
کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز به کار خود پایان داد
آیین اختتامیه کنگره منطقه ای شعر محرم در تبریز برگزار شد
تصاویر/ آیین اختتامه کنگره شعر محرم در تبریز
معرفی برگزیدگان کنگره شعر محرم در تبریز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-12سياسي

حضور 140 شاعر با 400 اثر در کنگره منطقه ای شعر محرم


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری موفق دوره های گذشته کنگره منطقه شعر محرم گفت: امسال بیش از 400 اثر از 140 شاعر از استان های شمال غرب ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سازمان بسیج هنرمندان به صورت منطقه ای دوباره احیا شد.

وی با اشاره به اهداف کنگره در شناساندن شعرای جوان و استفاده از بزرگان شعر آیینی تصریح کرد: این کنگره در راستای ترویج فرهنگ عاشورا و هر سال به نام یکی از شهدای کربلا و همچنین پرداخت به موضوعات روز برگزار می شود که امسال عنوان کنگره به نام حضرت علی اصغر (ع) و شهدای کودک غزه کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: با توجه به محور موضوعی اعلام شده، اشعار مرتبط پذیرش شد که بیش از 400 اثر از 140 شاعر از استان های شمال غرب شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به دبیرخانه این کنگره رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هدف این کنگره را شناسایی و معرفی شعرای جوان و تجلیل از بزرگان شعر آیینی عنوان کرد و گفت: در کنار تجلیل از برگزیدگان این کنگره از پیشکسوتان شعرای آیینی هم تجلیل می شود تا شعرای جوان با اساتید فن و بزرگان این عرصه آشنا شوند.


برچسب ها: کنگره - تبلیغات اسلامی - آذربایجان شرقی - آذربایجان - اداره کل تبلیغات اسلامی - مدیرکل تبلیغات اسلامی - سازمان بسیج هنرمندان
آخرین اخبار سرویس:

حضور 140 شاعر با 400 اثر در کنگره منطقه ای شعر محرم

حضور 140 شاعر با 400 اثر در کنگره منطقه ای شعر محرم