مطالب مرتبط:
مدیر عامل آبفا فارس : عملیات اجرای طرح های ناتمام آبرسانی در استان فارس شتاب می گیرد 
تکمیل طرح های آبرسانی در تعدادی از روستا های زنجانرود
فاز نخست مجتمع آبرسانی دشت آبخوان خاش آماده بهره برداری است
درگذشت پدر شهیدان قاسمی در روستای آب باد کامفیروز
اجرای 210 کیلومتر خط انتقال آب برای آبرسانی به روستاهای استان همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 11:402024-08-19اقتصادي

خیرین 10 روستای مشهد را آبرسانی می کنند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: طبق تفاهمنامه ای که بین شرکت آب و فاضلاب مشهد و یک مؤسسه خیریه منعقد بر اساس آن آبرسانی به 10 روستا در دستور کار قرار گرفت.

- حسین اسماعیلیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تسهیل در خدمت رسانی به روستاهای محروم شهرستان مشهد، در کنار سایر روش های خدمت رسانی، تفاهم نامه ای بین شرکت آب و فاضلاب مشهد و یک مؤسسه خیریه منعقد که بر اساس آن آبرسانی به 10 روستا در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: بر اساس این تفاهم نامه و با هماهنگی این شرکت، پروژه های آبرسانی برای روستاهای محروم شهرستان مشهد اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فاز اول تفاهم نامه مذکور، 10 روستای شهرآباد، کنه بیست، قیاس آباد، فارمد، ملک آباد، کلاته منار، سلیمانی، صالح خوانی، جرخشک علیا و قلعه پختوک با جمعتی بالغ بر 16 هزار نفر به عنوان روستاهای هدف در جهت ارتقای کیفیت خدمات آب انتخاب و به مؤسسه خیریه ابلاغ شد.

اسماعیلیان اضافه کرد: شناسایی مناطق محروم روستایی و غیر روستایی شهرستان مشهد برای تأمین آب شرب کافی و پایدار، تأمین مالی، طراحی و اجرای پروژه های آبرسانی و دفع فاضلاب و تأمین تجهیزات مورد نیاز توسط نیکوکار با تأیید آبفای مشهد، موضوعات آموزشی و توانمندسازی ساکنین مناطق محروم جهت مشارکت م


برچسب ها: شرکت آب و فاضلاب مشهد - شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب مشهد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - آب و فاضلاب - روستا - رسانی
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 10 روستای مشهد را آبرسانی می کنند

خیرین 10 روستای مشهد را آبرسانی می کنند