مطالب مرتبط:
شهر لوشان در گیلان به بخش تبدیل شد
تصویب طرح جامع شهر آستارا در کارگروه زیربنایی استان گیلان
تفکیک و تعیین مسیر ویژه برای اتوبوس ها در ایام اربعین
هوای سه شهر استان ناسالم برای گروه های حساس
ادامه جنگ کثیف علیه کره جنوبی/ کره شمالی باز هم بالون زباله فرستاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 18:252024-08-11اقتصادي

تفکیک زباله در هر 56 شهر گیلان


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان گفت: تفکیک زباله از مبدا در تمام 56 شهر استان انجام می شود و فرمانداران پای کار هستند؛ در روستاها نیز «زباله صفر» را دنبال می کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان گفت: تفکیک زباله از مبدا در تمام 56 شهر استان انجام می شود و فرمانداران پای کار هستند؛ در روستاها نیز زباله صفر را دنبال می کنیم.

شهرام توانا امروز، 21 مردادماه در نشست مشترک کارگروه ساماندهی پسماند استان گیلان، با اشاره به وضعیت ناامیدکننده پهنه های پسماندی استان تا سال 1400، اظهار کرد: شاهد تولید روزانه 2200 تن زباله در هفت پهنه استان بودیم.

وی با بیان اینکه تل انبار زباله در حدود 40 نقطه از استان گیلان انجام می شد و فقط شرکت های دانش بنیان و گروه های مردم نهاد زیست محیطی تفکیک زباله را انجام می دادند، افزود: طی دو سال گذشته شاهد انقلاب در مدیریت پسماند گیلان بودیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان با اشاره به نقش تخصیص 600 میلیارد تومانی در حوزه ساماندهی پسماند استان، اضافه کرد: ساماندهی لندفیل سراوان نقش مهمی در ساماندهی پسماند استان دارد.

توانا با بیان اینکه تصفیه شیرابه و بهسازی پهنه پسماندی 3(انزلی) در حال انجام است، عنوان کرد: لوله گذاری و هدایت شیرابه و تصفیه شیرابه کارخانه کمپوست را نیز دنبال می کنیم


برچسب ها: تفکیک زباله - زباله - سازمان مدیریت پسماند - مدیریت پسماند - گیلان - تفکیک زباله از مبدا - استان
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک زباله در هر 56 شهر گیلان

تفکیک زباله در هر 56 شهر گیلان