مطالب مرتبط:
مقام سوم دانشگاه لرستان در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور
امام جمعه اهواز: زائران در مسیر راهپیمایی شئونات اسلامی را رعایت کنند/ بانوان از سفر انفرادی به کربلا خودداری و با کاروان ها و خانواده در این سفر معنوی شرکت کنند
جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه همدان و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی از قاتلان میهمان شهید خود انتقام خواهد گرفت
اسلامی: از زارع توقع طلا داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 09:552024-08-10سياسي

دانشجویان برای تحقق دانشگاه اسلامی تلاش کنند


مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان انقلابی و بسیجی با تمام توان و یک برنامه مشخص به تحقق دانشگاه اسلامی کمک کنند.

- ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشجویان انقلابی و بسیجی با تمام توان و یک برنامه مشخص به تحقق دانشگاه اسلامی کمک کنند.

هادی قاسمی امروز، 20 مرداد در دوره معرفتی و تشکیلاتی میقات دانشجویان انقلابی روح الله با عنوان مدار 57 که توسط بسیج دانشجویی استان فارس در شیراز در حال برگزاری است، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی در مرحله ساختن دولت و کشور اسلامی به عنوان زیربنای لازم برای ساختن تمدن اسلامی، می توانند با عمل به رسالت های فردی و اجتماعی خویش نقش موثری ایفا کنند.

وی، تلاش برای تحقق دانشگاه اسلامی و اهتمام جدی در معرفی و تحقق همه جانبه آن براساس فرمایشات امامین انقلاب را از آرمان های بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: بسیج دانشجویی در راستای ایفای نقش خود مبنی بر ایجاد آمادگی همه جانبه در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و با برخورداری از مدیران و نیروهای جوان، متعهد، متدین، تکلیف مدار و خلاق می تواند در قالب یک برنامه مشخص و با بسیج امکانات خود به تحقق دانشگاه اسلامی کمک کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، یکی از زمینه های قدرتمند بسیج دانشجویی را شکوفاسازی ذهن جوانان دانشجو برای


برچسب ها: بسیج دانشجویی - دانشگاه اسلامی - سازمان بسیج دانشجویی کشور - دانشجویان - دانشجویی - سازمان بسیج دانشجویی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برای تحقق دانشگاه اسلامی تلاش کنند

دانشجویان برای تحقق دانشگاه اسلامی تلاش کنند