مطالب مرتبط:
کانون های جدید پشه آئدس در مازندران مهار شد
اعلام جنگ پدافند غیرعامل علیه پشه های مهاجم آئدس
اعلام اسامی 9 استان آلوده به تب دنگی / پشه آئدس عامل 4 بیماری
فرآورده های دفع پشه آئدس در بازار غیرواقعی است
اثرگذاری فراورده های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 22:502024-07-24پزشكي

شناسایی و مهار کانون های جدید پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کانون زیستی پشه آئدس ناقل بیماری تب دنگی در شهرستان های تنکابن و عباس آباد شناسایی و با اقدامات مراقبتی مهار شد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کانون زیستی پشه آئدس ناقل بیماری تب دنگی در شهرستان های تنکابن و عباس آباد شناسایی و با اقدامات مراقبتی مهار شد.

دکتر فرهاد غلامی امروز، 3 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای مبارزه با پشه از جانب شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها بر همکاری فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر ارگان ها و ادارات تاکید کرد.

غلامی با اعلام اینکه تاکنون هیچ بیمار مبتلا به تب دنگی در مازندران شناسایی نشده است، تصریح کرد: در پی عملیات شناسایی و تله گذاری پشه آئدس توسط تیم های مراقبتی مستقر در شهرستان ها، تا کنون علاوه بر رامسر یک کانون پشه آئدس در تنکابن و یک کانون در عباس آباد شناسایی و مهار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شهروندان خواست؛ ضمن حفظ آرامش و دوری از نگرانی نسبت به پاکیزه نگهداشتن محیط زیست و رعایت اصول بهداشتی کوشا بوده و با نامساعد کردن محیط تکثیر پشه از سرعت پیشرفت پشه در استان بکاهند و در همین راستا باید مکان های انباشت زباله، دپو لاستیک و آب های سطحی کانال و برکه مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی - شهرستان ها - علوم پزشکی مازندران - شناسایی - دانشگاه علوم پزشکی - مازندران - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و مهار کانون های جدید پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد

شناسایی و مهار کانون های جدید پشه آئدس در تنکابن و عباس آباد