مطالب مرتبط:
وزاری اقتصادی دولت چهاردهم در بوته نقد
فوری؛ اعتراض تند یک اقتصاددان به وزرای پیشنهادی اقتصادی کابینه چهاردهم
انتصاب جدید در تیم دولت پزشکیان
بررسی کابینه دولت چهاردهم در «به اضافه یک»
انتصاب تازه در دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 01:052024-08-12سياسي

یکی از نقاط قوت دولت چهاردهم هماهنگی تیم اقتصادی است


، برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب با حضور هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بررسی کارنامه و برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد پرداخته شد.

 مقدمه: همانطور که در خبر ها دیدید و شنیدید کابینه پیشنهادی آقای دکتر پزشکیان برای دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و کار بررسی صلاحیت و رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی از ساعت 8 صبح روز شنبه در خانه ملت آغاز خواهد شد، آقای عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی اقتصاد، برنامه امشب به بررسی کارنامه او به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد اختصاص خواهد یافت.

 سوال: گفتگوی ویژه خبری امشب با حضور یک نماینده موافق و یک نماینده مخالف از خانه ملت به بررسی کارنامه کاری و البته برنامه های پیش روی آقای همتی می پردازد.

آقای دکتر قوامی امروز آقای همتی میهمان کمیسیون برنامه و بودجه بودند چه مواردی ذکر شد و چه موضوعاتی بحث شد؟ قوامی: امروز کمیسیون برنامه و بودجه از ساعت 8 تا تقریباً 20 و 30 دقیقه، حدود 7 -8 نفر از وزرا و برنامه هایشان را بررسی کردند که سومین وزیری که امروز به کمیسیون آمدند آقای دکتر همتی وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای سمت وزارت امور اقتصادی و دارایی بودند.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی اقتصاد - کمیسیون برنامه و بودجه - پیشنهادی - وزیر پیشنهادی - برنامه - عضو کمیسیون برنامه - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

یکی از نقاط قوت دولت چهاردهم هماهنگی تیم اقتصادی است

یکی از نقاط قوت دولت چهاردهم هماهنگی تیم اقتصادی است