مطالب مرتبط:
برگزاری جشنواره نفت، گاز و پتروشیمی خلیج فارس
کشتی تایتانیک در خلیج فارس به گل نشست
خداحافظی با کشتی تایتانیک خلیج فارس
خداحافظی با تایتانیک خلیج فارس
خداحافظی با تایتانیک خلیج فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 17:202024-07-25اقتصادي

فراخوان جشنواره رسانه ای پارک علم و فناوری خلیج فارس


استان بوشهر با تمرکز بر نقش پارک های علم و فناوری و مراکز تولید علم و دانش در توسعه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نقش نمایشگاه ها در جهش تولید، توسعه واحد های فناور و دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار داشت: این جشنواره با محوریت موضوعاتی از جمله حمایت متقابل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان، نقش این صنایع در حفظ محیط زیست، مسئولیت های اجتماعی صنایع، و اقدامات آنها در راستای تحقق شعار سال و مردمی سازی اقتصاد برگزار می شود.

رحمان دشتی افزود: نقش نمایشگاه های حوزه نفت و گاز در جهش تولید، توسعه شرکت های دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد از دیگر موضوعات مهم این جشنواره است.

وی ادامه داد: قالب های جشنواره شامل موارد نوشتاری نظیر خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله و یادداشت و نیز چندرسانه ای مانند اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی است.

دشتی درباره شرایط شرکت در جشنواره گفت: آثار تولیدی باید در بازه زمانی 2 مرداد 1403 تا 29 بهمن 1403 در یکی از نشریات، خبرگزاری های ملی، استانی و صداوسیما منتشر شده باشند و آخرین مهلت پذیرش آثار تا 30 بهمن ماه 1403 است.


برچسب ها: پارک علم و فناوری خلیج فارس - شرکت های دانش بنیان - علم و فناوری - پارک علم و فناوری - دانش بنیان - جشنواره - شرکت های دانش
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره رسانه ای پارک علم و فناوری خلیج فارس

فراخوان جشنواره رسانه ای پارک علم و فناوری خلیج فارس