مطالب مرتبط:
اعمال قانون 2768 خودروی حادثه ساز در مشهد | 46 خودرو متخلف توقیف شدند (31مرداد 1403)
توقیف دستگاه ذرت زن قاچاق در رومشکان
تخصیص 17 میلیارد تومان برای تعمیر، زیباسازی و مرمت مدارس 5 شهرستان خراسان جنوبی
توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران
توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 12:452024-08-21حوادث

32 دستگاه خودروی شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف 45 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف 32 دستگاه خودروی شوتی در اجرای هشتمین طرح مقابله با قاچاق سوخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله دهقان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هشتمین مرحله طرح استانی مقابله با خودروهای شوتی و قاچاقچیان سوخت را در قالب یک طرح ضربتی 24 ساعته در محورهای مواصلاتی سطح استان برگزار شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به 32 دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ دهقان بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده 45 هزار لیتر انواع فراورده های نفتی به ارزش 27 میلیارد ریال کشف کردند.

وی از شهروندان درخواست کرد که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 12 دستگاه خودرو مشکوک شدند و خو


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - خراسان جنوبی - پلیس امنیت اقتصادی - خودروی شوتی - محورهای مواصلاتی - رییس پلیس امنیت - امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

32 دستگاه خودروی شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد

32 دستگاه خودروی شوتی در خراسان جنوبی توقیف شد