مطالب مرتبط:
هویت پوچ کودک بلاگر ها
هویت پوچ کودک بلاگر ها
برگزاری کارگاه نقش هویت دیداری و طراحی محیطی در توسعه بوم گردشگری در جزیره جهانی قشم
وبینار بین المللی «نقش قرآن در شکل گیری هویت زن مسلمان و تحکیم خانواده» برگزار می شود
کلاهبرداران هویت کارمندان صرافی های ارز دیجیتال جعل می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 17:152024-08-03ورزشي

هویت پوچ کودک بلاگرها


اگر تاچندسال پیش پدرومادرها برای تحقق رویاهای فرزندان شان تلاش می کردند حالا با وجود اینستاگرام و ظهور پدیده «کودک بلاگری» زمین بازی عوض شده و دیگر این نوزادان و کودکان هستند که ابزار تعبیر رویاهای چندین و چندساله والدین شان می شوند! - اگر تاچندسال پیش پدرومادرها برای تحقق رویاهای فرزندان شان تلاش می کردند حالا با وجود اینستاگرام و ظهور پدیده کودک بلاگری زمین بازی عوض شده و دیگر این نوزادان و کودکان هستند که ابزار تعبیر رویاهای چندین و چندساله والدین شان می شوند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جام جم در گفت وگویی با کارشناسان آسیب های کودک بلاگری را بررسی کرده که در ادامه می خوانید: نامش خاص است.

صورتی گرد با چشمان درشت آبی.

دختربچه ای حدودا 7-6 ساله است اما صفحه اینستاگرامش یک میلیون فالوئر یا همان دنبال کننده دارد! به لطف تلاش های مادر تاکنون 1200 پست از حالات و حرکات مختلف این کودک از بدو تولد تاکنون در این صفحه منتشر شده است.

حالا که کمی قد کشیده و بزرگ شده کار مدلینگ کودک آغاز شده است و هر روز با صحنه گردانی مادر، به جای بازی و سیر در حال و هوای کودکی خود، معصومیتش با یک استایل و ژست متفاوت مقابل دوربین قرار می گیرد تا مبادا مخاطبان خسته شوند و کسب وکار چندساله والدین ازسکه بیفتد! این ماجرا توصیف اندکی از یکی از چند ده صفحه ک


برچسب ها: اینستاگرام - کودک - زمین بازی - نوزادان - فرزندان - روزنامه جام جم - والدین
آخرین اخبار سرویس:

هویت پوچ کودک بلاگرها

هویت پوچ کودک بلاگرها