مطالب مرتبط:
اجرای طرح زیبا سازی مدارس
اجرای طرح تولید خوراک دام و طیور در مسجدسلیمان
استان قزوین پیشتاز در اجرای طرح ملی «آبخیز تا جالیز»
استان قزوین پیشتاز در اجرای طرح ملی «آبخیز تا جالیز»
اجرای طرح بهسازی در 32 روستای تویسرکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-04اقتصادي

اجرای 17 طرح زیباسازی در محمودآباد طی سال جاری


مسئول واحد زیباسازی شهرداری محمودآباد از اجرای 17 طرح زیباسازی در سطح این شهر با اعتباری بالغ بر 154 میلیارد و 200 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- بابک بناساز در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه خرید و نصب 200 عدد علائم و تابلوهای ترافیکی در آهومحله، سه راه مرکز شهر، خیابان میرزاده عشقی، شرکت پوشینه، ورودی کمربندی غربی و غیره با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال انجام شده است، گفت: رنگ آمیزی 1000 متر از گذرگاه های عابر پیاده و نقوش ترافیکی خیابان های سطح شهر و همچنین رنگ آمیزی سرعت کاه های سطح شهر با هزینه 45 میلیارد ریالی اجرا شد.

وی افزود : خرید کف پوش گرانولی تخم مرغی به میزان 1000 متر و نصب آن در پارک گلشهر و غیره با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال، اجرای دیوارنگاره سنتی دیوار ساختمان بنیاد شهید با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال و خرید 25 تن رنگ جدولی و پلاستیکی و ابزار آلات رنگ آمیزی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در 4 ماه نخست سال 1403 است.

بناساز با بیان اینکه 120 عدد نیمکت و سطل زباله چدنی با اعتبار 15 میلیارد ریالی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: خرید 200 عدد نیمکت و سطل زباله بتنی جهت ساماندهی سواحل با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال انجام شده است.


برچسب ها: میلیارد - اعتباری - زیباسازی - ریال - محمودآباد - رنگ آمیزی - بالغ
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 طرح زیباسازی در محمودآباد طی سال جاری

اجرای 17 طرح زیباسازی در محمودآباد طی سال جاری