موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
70 معدن سنگ ساختمانی در خراسان رضوی غیر فعال است | 50 درصد معادن استان نیاز به سرمایه گذاری دارد
70 معدن سنگ ساختمانی در خراسان رضوی غیرفعال است | 50 درصد معادن استان نیاز به سرمایه گذاری دارد
رییس خانه معدن خراسان رضوی: بالغ بر 90 میلیون تن ذخیره متنوع در حوزه سنگ ساختمانی و تزیینی در خراسان رضوی وجود دارد
رییس خانه معدن خراسان رضوی: بالغ بر 90 میلیون تن ذخیره متنوع در حوزه سنگ ساختمانی و تزیینی در خراسان رضوی وجود دارد
مالیاتی که می دهیم کجا هزینه می شود؟ | گزارش آخرین وضعیت طرح «نشان دار کردن مالیات ها» در خراسان رضوی اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 16:552024-08-12اقتصادي

خراسان رضوی تنوع اول سنگ ساختمانی را دارد


خراسان رضوی تنوع اول سنگ ساختمانی را دارد یعنی ما با این تنوعی که داریم می توانیم این جایگاه را در استان، - در کشور و در دنیا باز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلام رضا نازپرور در خصوص ظرفیت معادن خراسان رضوی اظهار کرد: کشورهایی مانند ترکیه ذخایر معدنی مثل کشور و استان ما را ندارند، اما توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند این در حالی است که در خراسان رضوی بالغ بر 90 میلیون تن ذخیره متنوع در حوزه سنگ ساختمانی و سنگ تزیینی وجود دارد، اما نتوانسته ایم از این بضاعت استان به درستی استفاده کنیم.

هدف از برگزاری نمایشگاه معدن در ماه گذشته و نمایشگاه سنگ تزیینی و ساختمانی و تجهیزات وابسته در هفته جاری، نمایش هرچه بیشتر بضاعت استان است.

رییس خانه معدن خراسان رضوی افزود: در فرآوری سنگ های ساختمانی و تزیینی حتی از استان هایی مثل اصفهان ضعیف تر عمل کردیم و سنگ های خراسان رضوی برای فرآوری به استان های دیگر می رود.

نزدیک به 300 تا 350 واحد سنگبری در استان وجود دارد، اما واحدهایی که بتوانند در حد استاندارد جهانی کار کنند به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند.

وی گفت: در بخش سنگ های ساختمانی دو مبحث استخراج سنگ و فرآوری سنگ وجود دارد که در هر دو ضعیف هستیم و با توجه به ضعفی که در تأمین ماشین آلات مربوط به حوزه معدن وجود دارد با وزارت خا


برچسب ها: خراسان رضوی - ساختمانی - خراسان - استان - رضوی - سنگ تزیینی - معدن
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی تنوع اول سنگ ساختمانی را دارد

خراسان رضوی تنوع اول سنگ ساختمانی را دارد