مطالب مرتبط:
وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق تهران
وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق پایتخت
قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت
جزییاتی تازه از خودکشی دو خواهر نوجوان در حکیمیه تهران
زمزمه های جدایی حسینی از باشگاه فوتبال استقلال تهران/ کاپیتان آبی ها سرخپوش می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 11:502024-07-22پزشكي

وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه 4 تهران با اشاره به آمادگی و بهسازی پد های بالگرد در سطح منطقه 4 گفت: - شهردار منطقه 4 تهران از وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق شهر پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه 4 تهران با اشاره به آمادگی و بهسازی پد های بالگرد در سطح منطقه 4 گفت: با عنایت به گسترش خدمات اورژانس هوایی از لحاظ کمی و کیفی و تنوع خدمات در سال های اخیر و بنا بر سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اورژانس کشور خدمات اورژانس هوایی به شدت حال فراگیری و توسعه است و یکی از استراتژی های نظام سلامت به شمار می رود.

وی افزود: در این راستا تعداد زیادی مأموریت ثانویه (انتقال بیمار از یک مرکز درمانی به مرکز درمانی دیگر) و تعداد قابل توجهی مأموریت ویژه (انتقال عضو پیوندی، کمک رسانی در حوادث طبیعی (سیل و زلزله)، انتقال خون، شناسایی منطقه حادثه جهت امدادرسانی و …) را نیز انجام می دهند.

کمالی زاده گفت: با توجه به این حجم مأموریت و افزایش این مأموریت ها در آینده نزدیک نیاز به ساخت محل ایمن جهت فرود (landing) و خروج (take off) بالگرد در مکان های مخصوص و بیمارستان ها شدیداً مورد نیاز می باشد.


برچسب ها: شهردار منطقه 4 تهران - شهردار منطقه 4 - علی اصغر کمالی زاده - شهردار منطقه - خدمات اورژانس - اورژانس هوایی - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق تهران

وجود 19 پدبالگرد در شمال شرق تهران