شکایات پروازهای اربعین 24 ساعته پیگیری می شودسرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (فرودگاه) تهران گفت: شکایات مربوط به پروازهای اربعین 24 ساعته پیگیری می شود. - سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (فرودگاه) تهران گفت: شکایات مربوط به پروازهای اربعین 24 ساعته پیگیری می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سالاری، در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین، اظهار داشت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتماً تعلیق می شود. وی افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. معاون دادستان با تاکید بر اینکه بلیت های گران از سوی واسطه ها خریداری شده است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به طور مستقیم از ایرلاین ها خریداری کنند. سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (فرودگاه) تهران در مورد فروش پلکانی بلیت اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی، افزود: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در 24 ساعته پیگیری می شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می کنیم. برچسب ها: دادسرای عمومی و انقلاب - عمومی و انقلاب - دادسرای عمومی - اربعین - بلیت - بلیت اربعین - خریداری |
آخرین اخبار سرویس: |